Αυτό δήλωσε ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, Φου Τσενγκ Κιου, σε συνέντευξη που έδωσε στο Reuters, περιγράφοντας το επιχειρησιακό σχέδιο του κινεζικού κολοσσού που φιλοδοξεί να καταστήσει την Ελλάδα βασικό διαμετακομιστικό κόμβο για το ταχέως αναπτυσσόμενο εμπόριο μεταξύ της Ασίας και της Ανατολικής Ευρώπης.

Χαρακτηριστικό γεγονός της δυναμικής που έχει αποκτήσει ο Πειραιάς είναι ότι πέρυσι εκτινάχθηκε στην 44η θέση της παγκόσμιας κατάταξης εμπορευματικών λιμανιών από την 93η που ήταν το 2010, όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ. Η εμπορευματική δραστηριότητα αντιστοιχεί σε πάνω από το μισό του συνολικού τζίρου του Πειραιά, που ανήλθε σε περίπου 100 εκατ. ευρώ πέρυσι. Με βάση τη σύμβαση ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ, η Cosco πρέπει να ολοκληρώσει επενδύσεις περίπου 300 εκατ. ευρώ σε μία πενταετία, πριν αποκτήσει ένα πρόσθετο 16% των μετοχών του.

Ο Φου Τσενγκ Κιου επεσήμανε ότι οι πρόσθετες επενδύσεις θα χρησιμοποιηθούν κυρίως για την αναβάθμιση των επισκευών πλοίων, των εφοδιαστικών αλυσίδων και δραστηριοτήτων κρουαζιέρας, προσθέτοντας ότι τον Νοέμβριο θα είναι έτοιμο ένα αναλυτικό επιχειρησιακό πρόγραμμα. «Με τις επενδύσεις θέλουμε να δημιουργήσουμε περισσότερες θέσεις εργασίας προς όφελος της τοπικής κοινωνίας», σημείωσε το νέο αφεντικό στον ΟΛΠ, προσθέτοντας ότι «μια εταιρεία, φυσικά, πάντα χρειάζεται νέο αίμα? για να αναπτυχθεί». Στον ΟΛΠ εργάζονται περίπου 1.100 άτομα.
 
Top