Το υπό Τουρκική σημαία Ro-Ro φορτηγό πλοίο SAFFET BEY εξώκειλε χθες το βράδυ στην Νεάπολη Βοιών στην περιοχή του Αγιολιά, στην πλευρά προς τις Άσπες.

Στην πραγματικότητα, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, έχει βγεί κυριολεκτικά στην στεριά.


Άμεσα κινητοποιήθηκε η λιμενική αρχή Νεάπολης και τοποθετήθηκε προστατευτικό φράγμα για τυχόν ύπαρξης διαρροής καυσίμων η λιπαντικών από το σκάφος. Επί τόπου έσπευσε και η εταιρεία προστασίας του θαλασσίου περιβάλλοντος που είναι συμβεβλημένη με τον Δήμο Μονεμβασίας.

Μέχρι τώρα δεν υπάρχει η παραμικρή διαρροή καυσίμου η λιπαντικού από το πλοίο. Σύμφωνα με υπάρχουσες πληροφορίες θα ακολουθήσουν επιθεωρήσεις από συνεργείο δυτών για διαπίστωση ζημιών του σκάφους αλλά και επικινδύνων ρηγμάτων που μπορεί να προκαλέσουν οιαδήποτε ρύπανση.









Τα στοιχεία του πλοίου :

IMO: 8417118
MMSI: 271000419
Call Sign: TCUZ
Flag: Turkey [TR]
AIS Vessel Type: Cargo - Hazard A (Major)
Gross Tonnage: 19689
Deadweight: 14107 t
Length Overall x Breadth Extreme: 163.81m × 23.51m
Year Built: 1987
Status: Active

Δυστυχώς οι φωνές της απλής λογικής δεν έχουν ακόμη φθάσει στο υπουργικό γραφείο του κ. Δρίτσα η απλά έχει προτιμήσει να χρησιμοποιεί ωτασπίδες από τότε που βρέθηκε στον υπουργικό θώκο.

Το σημερινό πλοίο είναι Ro-Ro και η τύχη ήτανε ότι εξώκειλε με το πρωραίο τμήμα και όχι με το πρυμναίο όπου βρίσκονται οι δεξαμενές καυσίμων και έτσι, καθαρά από τύχη, απεφεύχθη μεγαλύτερη καταστροφή. Εάν όμως δεν υπάρξει τύχη αύριο τότε απλά ΤΡΕΙΣ περιοχές Νεάπολη, Ελαφόνησος, Κύθηρα λένε απλά ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ στον τουρισμό και έτσι παραδίδονται πια οριστικά στα όποια επιχειρηματικά συμφέροντα επωφθαλμιούν και λυμαίνονται την περιοχή......

Αγαπητέ Θοδωρή Δρίτσα χρεώθηκες το λιμάνι του Πειραιά, δίκαια η άδικα δεν μπορώ να το κρίνω, καλό θα είναι όμως να πάψεις να χρεώνεσαι πάραπαν γιατί θα σε ...πνίξουν πια τα χρέη και θα καταντήσεις σε ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ πια.....!!!!!!!
-----------------------------------------------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης-Φωτογραφίες Στάθης Βελιώτης 

-----------------------------------------------------------------------
 
Top