Θεσσαλονίκη, 22 Νοεμβρίου 2016 – Με θετικά πρόσημα, τόσο σε επίπεδο συνεργασιών όσο και σε συνολική παρουσία και συμμετοχή στην Έκθεση, έκλεισε η  32η Philoxenia της Θεσσαλονίκης για τον Όμιλο Μουζενίδη.

Η επισκεψιμότητα στο εντυπωσιακό stand των 120τμ.του Mouzenidis Travel και της Ellinair, της αεροπορικής εταιρείας του Ομίλου, ξεπέρασε κάθε προσδοκία, ενώ τα στελέχη όλων των εταιρειών του Mouzenidis Group, πραγματοποίησαν πλήθος B2B συναντήσεων, από τις οποίες προέκυψαν ή ανανεώθηκαν πολλές και ενδιαφέρουσες συνεργασίες.

Η MouzenidisTravelκαι η Ellinair στήριξαν ως χορηγοί το Διεθνές Τουριστικό Συνέδριο [re]brandingDestinations: Imagemaking, με αντικείμενο το branding των τουριστικών προορισμών, το οποίο πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της Philoxenia.

Με ιδιαίτερη χαρά,ο Πρόεδρος του Ομίλου κ. Μπόρις Μουζενίδης, βραβεύτηκε από την Υπουργό Τουρισμού κ. Ε.Κουντουρά, για το outgoing ταξιδιωτικό έντυπο της Mouzenidis Travel  στο σχετικό Διαγωνισμό του HATTA. 

Παράλληλα, ο Πρόεδρος της Ellinair, κ. Γιάννης Μουζενίδης ήταν ομιλητής στην ημερίδα που οργάνωσε η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης για το μέλλον των τουριστικών γραφείων.

Η MouzenidisTravel συμμετείχε ακόμη, ως χορηγός,  στην ημερίδα για το πρότυπο πιστοποίησης Wedolocal, όπου ανάμεσα στους ομιλητές ήταν και ο Υπεύθυνος Marketingτου Ομίλου κ. Α.Βαρταλάς,.

Τέλος, η Ellinair και η MouzenidisTravel προσέφεραν ένα αεροπορικό εισιτήριο από Θεσσαλονίκη για Μόσχα, μέσα από κλήρωση που πραγματοποιήθηκε την τελευταία μέρα της Έκθεσης.

Όπως δήλωσε ο Διευθυντής του Mouzenidis Travel κ. Γ.Μασμανίδης, «το ενδιαφέρον Ελλήνων και ξένων επαγγελματιών αλλά και του κοινού για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε ήταν αυξημένο σε σχέση με πέρυσι. Δεχτήκαμε προτάσεις για το άνοιγμα νέων προορισμών, τις οποίες φυσικά θα εξετάσουμε με προσοχή. Η φετινή Philoxenia ήταν η πιο πετυχημένη των τελευταίων ετών και χαιρόμαστε που μπορούμε να συμβάλλουμε και εμείς στην ενδυνάμωση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα».
 
Top