Στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο κλάδος των ναυτικών πρακτόρων εστίασαν τα μέλη της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης στη διάρκεια της ετήσιας Γ.Σ.

Συμφώνησαν ότι έρχονται δομικές αλλαγές, τόσο στον επιχειρηματικό όσο και στον επιχειρησιακό τομέα, όπως συμμαχίες μεγάλων ναυτιλιακών εταιρειών, λιμενικές αναδιαρθρώσεις, παραγγελίες σε νεότευκτα Containerships με μεγάλες μεταφορικές ικανότητες, νέες τεχνολογικές εφαρμογές, αυτοματισμούς, logistics κλπ.

Ο πρόεδρος της Δ.Ν.Ε., Ι. Χατζηαντωνίου (φωτό) αναφέρθηκε στην ολοκλήρωση των διαδικασιών ιδιωτικοποίησης της ΟΛΠ ΑΕ από την Cosco Group: « Ήδη αναμένεται ότι ο Πειραιάς θα αναπτυχθεί ως κύριο hub port και πύλη εισόδου – εξόδου της Ν.Α Ευρώπης. Τα σχεδιαζόμενα έργα υποδομής και στα άλλα Terminals καθώς και στην ναυπηγοεπισκευή, εκτιμάται ότι θα προσδώσουν νέα δυναμική στον Πειραιά διασφαλίζοντας την ανταγωνιστικότητά του. Ήδη προωθούνται όπως είναι γνωστό οι διαδικασίες ιδιωτικοποίησης και της ΟΛΘ ΑΕ» τόνισε.

Τέλος αναφέρθηκε ιδιαίτερα:

α. Στην αναγκαιότητα διοικητικής και λειτουργικής αναδιοργάνωσης και εκσυγχρονισμού της Πλοηγικής Υπηρεσίας, προς βελτίωση του επιπέδου των παρεχομένων υπηρεσιών και την άρση των μέχρι τώρα δυσλειτουργιών αυτής, τόσο σε θέματα έλλειψης πλοηγών όσο και σε έλλειψη πλοηγίδων.

β. Στο θέμα των προγραμματιζομένων συναντήσεων του Προεδρείου της Ενώσεώς μας με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων με βασικούς στόχους την διευκόλυνση του εμπορίου μέσω απλοποίησης των Τελωνειακών διαδικασιών, της εφαρμογής ηλεκτρονικών συστημάτων, της ανταλλαγής ηλεκτρονικών δεδομένων κλπ. και

γ. Στο θέμα της σύστασης από το Υπουργείο Ναυτιλίας της Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής Κρουαζιέρας, στην οποία συμμετέχει δι' εκπροσώπων της η Δ.Ν.Ε., με στόχο την χάραξη της αναγκαίας πολιτικής, προς ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και της Κρουαζιέρας.
 
Top