Τη Τρίτη η ηλεκτρονική πλατφόρμα συμπλήρωσε τρεις μήνες λειτουργίας
Έχει ως στόχο την αντιμετώπιση των θεμάτων που απασχολούν και πολλές φορές ταλαιπωρούν τους πολίτες....

Συνεχίζεται καθημερινά η καταγραφή των υποθέσεων που άπτονται της καθημερινότητας στο kathimerinotita.gov.gr.

Οι αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα gr – που σήμερα ,Τρίτη, συμπληρώνει τρεις μήνες λειτουργίας – και έχει ως στόχο την αντιμετώπιση των θεμάτων που απασχολούν και πολλές φορές ταλαιπωρούν τους πολίτες, ξεπέρασαν τις 3.500.

Η ομάδα της καθημερινότητας σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς προσπαθεί για την επίλυσή τους.

Κάποια παραδείγματα είναι ενδεικτικά. Όπως: Σε συνεννόηση με τη διοίκηση του ΕΦΚΑ, για να υπάρξει πιο αποτελεσματική στελέχωση των υποκαταστημάτων του ασφαλιστικού φορέα εκεί όπου διαπιστώθηκαν κενά σε υπαλλήλους, ώστε οι πολίτες να εξυπηρετούνται ταχύτερα.

Επίσης η ομάδα της Καθημερινότητας σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομίας βοήθησε στο να αρθούν τα εμπόδια και να προχωρήσει επένδυση στην Πελοπόννησο, διασφαλίζοντας τις θέσεις εργασίας.

Οι ελλείψεις σε ειδικά φάρμακα υψηλού κόστους για τη θεραπεία παιδιών που πάσχουν από σοβαρές ασθένειες, αντιμετωπίστηκε από το Υπουργείο Υγείας και συνεχίζεται απρόσκοπτα η χορήγηση αυτών των σκευασμάτων.

Γνωρίζοντας ότι τα προς διευθέτηση προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους είναι πολλά και σημαντικά, συνεχίζουμε απρόσκοπτα τις προσπάθειές μας προκειμένου να διευθετείται ταχύτερα κάθε υπόθεση που φθάνει στις δομές μας.
 
Top