Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι οι πόνοι που αισθάνεστε μπορεί να προβλέπουν τον ερχομό μιας καταιγίδας καλύτερα από το δελτίο καιρού;...
Σύμφωνα με το Arthritis Foundation, ο καιρός επηρεάζει τις αρθρώσεις, ειδικά σε όσους πάσχουν από αρθρίτιδα. Οι ερευνητές εξηγούν ότι η βαρομετρική πίεση, η οποία μειώνεται σε αυξημένο υψόμετρο, με την αύξηση της θερμοκρασίας ή της υγρασίας, προκαλεί πόνο στις αρθρώσεις.

Ένα πείραμα έδειξε ότι η πίεση στην άρθρωση του γοφού μετακινεί την μπάλα του γοφού κατά 70 περίπου χιλιοστά. Σύμφωνα με ένα άλλο πείραμα, τα 2/3 των ανθρώπων που ζουν με χρόνιους πόνους στις αρθρώσεις πιστεύουν ότι ο πόνος συνδέεται με τον καιρό. Ο Guardian εξηγεί ότι οι θεωρίες που συνδέουν τον πόνο με τον καιρό δεν είναι καινούριες. Ξεκινάνε από το 400 π.Χ. Ο Ιπποκράτης είχε συνδέσει συγκεκριμένες ασθένειες με την αλλαγή των εποχών, ενώ πλέον υπάρχουν πολλές σπιτικές θεραπείες για την ανακούφιση του χρόνιου πόνου στις αρθρώσεις. Διαβάστε παρακάτω μερικές από αυτές:

1. Σταφίδες μουλιασμένες σε τζιν: Αυτή η σπιτική θεραπεία ξεκίνησε από την μεσαιωνική Αγγλία, όταν το τζιν χρησιμοποιούνταν κατά της βουβωνικής πανώλης. Μουλιάστε ξανθές σταφίδες, αφήστε το υγρό να εξατμιστεί και μετά καταναλώστε τις σταφίδες σε καθημερινή βάση για να προλάβετε την αρθρίτιδα.

2. Τσάι με κρεμμύδι: Οι ανατολικοί Ευρωπαίοι βασίζονται εδώ και αιώνες στα αντιοξειδωτικά των κρεμμυδιών για την ανακούφιση του πόνου στις αρθρώσεις. Καθαρίστε ένα μεγάλο κρεμμύδι και κόψτε το σε φέτες. Βράστε τις σε 1 1/2 φλιτζάνι νερό για 20 λεπτά. Στραγγίξτε το υγρό, προσθέστε λεμόνι, τζίντζερ ή μέλι για γεύση και καταναλώστε το ζεστό.

3. Θυμάρι: Αυτό το μεσογειακό βότανο δεν είναι μόνο νόστιμο, αλλά διαθέτει και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Για μεγαλύτερα οφέλη προσθέστε το, φρέσκο ή αποξηραμένο, σε ψάρι, κρέας και λαχανικά. Μπορείτε επίσης να το καταναλώσετε σαν τσάι.

4. Τσάι με τζίντζερ: Το τζίντζερ μιμείται τα φάρμακα που θεραπεύουν τον πόνο στις αρθρώσεις περιορίζοντας τα χημικά στην αντιφλεγμονώδη αντίδραση του σώματος. Φτιάξτε το δικό σας τσάι σιγοβράζοντας φέτες τζίντζερ για 15 λεπτά σε ένα φλιτζάνι νερό.

5. Λεβάντα: Η λεβάντα έχει ευχάριστο άρωμα και μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τον πόνο. Λειτουργεί μειώνοντας τα επίπεδα της κορτιζόλης και χαλαρώνοντας τον οργανισμό. Επίσης, η μαντζουράνα, το δεντρολίβανο και η μέντα μειώνουν τον πόνο.

6. Κρέμα από πιπέρι καγιέν: Η καψαϊκίνη στο πιπέρι καγιέν μειώνει την ουσία που μεταφέρει το σινιάλο πόνου στον εγκέφαλο. Ανακατέψτε μερικές πρέζες πιπέρι καγιέν με 2-3 κουταλάκια ελαιόλαδο. Χρησιμοποιήστε μια γάζα για να απλώσετε την κρέμα στις αρθρώσεις αρκετές φορές τη μέρα.

7. Περπατήστε ξυπόλυτοι: Αυτό το απλό κόλπο πιστεύεται ότι μειώνει την πίεση στις αρθρώσεις του γόνατου. Αν δεν μπορείτε να περπατάτε ξυπόλυτοι, επιλέξτε παπούτσια που μιμούνται την φυσική καμπύλη του ποδιού.

8. Γαρίφαλο: Το γαρίφαλο είναι εξαιρετικό αντιφλεγμονώδες το οποίο παρεμβαίνει στις σωματικές διεργασίες που προκαλούν αρθρίτιδα. Είναι επίσης καλή πηγή αντιοξειδωτικών, τα οποία είναι σημαντικά για την επιβράδυνση της βλάβης σε οστά και χόνδρους. Τώρα που γνωρίζετε την σχέση πόνου και καιρού, μπορείτε να τον προλάβετε δοκιμάζοντας μία από τις παραπάνω συνταγές.
Πηγή
 
Top