Το να κόψεις το φαγητό είναι ίσως ο σημαντικότερος παράγοντας που θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος...
Όμως τις περισσότερες φορές, το κάνουμε με τον πλέον λάθος τρόπο, μειώνοντας πολύ τις θερμίδες που καταναλώνουμε.

Αντικατάστησε, λοιπόν, τις ανθυγιεινές τροφές με εκείνες που πρέπει να τρως, και δώσε βάση στις ακόλουθες ενδείξεις που μαρτυρούν ότι πρέπει να τρως περισσότερο και το έχεις παρακάνει με τη δίαιτα.

1. Νιώθεις κουρασμένη όλη μέρα
Οι θερμίδες σου παρέχουν ενέργεια. Όταν δεν καταναλώνεις αρκετές από αυτές, εύλογα αισθάνεσαι πως σέρνεσαι.

2. Έχεις δυσκοιλιότητα
Αν δεν καταναλώνεις αρκετές ίνες ή υγρά, τότε ίσως μπλοκάρει το πεπτικό σου σύστημα, πράγμα που πρέπει να αλλάξεις για να ενεργείσαι σωστά.

3. Πεινάς συνεχώς
Οι λιγούρες είναι φυσιολογικές, αλλά η συνεχής και επίμονη πείνα, είναι ο τρόπος του οργανισμού σου να στείλει το μήνυμα ότι χρειάζεται περισσότερες θρεπτικές ουσίες.

4. Θυμώνεις με το παραμικρό
Ο όρος "hangry" δεν είναι τυχαίος και ο θυμός δημιουργείται από τα χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα, πράγμα που συμβαίνει όταν καταναλώνεις λίγες θερμίδες.

5. Νιώθεις συχνά ΠΟΛΥ διψασμένη
Δεν οφείλονται όλοι οι στομαχικοί πόνοι στην πείνα, αλλά μπορεί να αποτελούν και ένδειξη ότι είσαι αφυδατωμένη.

Άκου το σώμα σου λοιπόν και μην κάνεις χημικές δίαιτες.
 
Top