«Διαλογή» του στόλου τους κάνουν πολλοί Έλληνες εφοπλιστές, κρεμώντας πωλητήρια σε παλαιότερα 
πλοία τους ή οδηγώντας τα προς διάλυση. Αφενός κάποιες εταιρίες, επιδιώκουν το «λίφτινγκ» του στόλου τους και αφετέρου άλλες επιδιώκουν να αξιοποιήσουν την ευκαιρία για να πετύχουν ικανοποιητικά τιμήματα. Mέσα σε αυτό το σκηνικό, η Narval Shipping πούλησε το handysize Minas κατασκευής του 1997 σε κινεζική εταιρία έναντι 3,3 εκατ. δολ., τιμή σημαντικά υψηλότερη από την αξία του πλοίου σε scrap (2-2,5 εκατ. δολ.). 


Σύμφωνα με πληροφορίες της Tradewinds, και η Aegean Bulk συμφερόντων Kωνσταντίνου Aγγελόπουλου πούλησε το παλαιότερο πλοίο της, το "Hephaestus" (κατασκευής 2002) έναντι 8,4 εκατ. δολ. αν και η ταυτότητα του αγοραστή δεν έχει γίνει γνωστή. Στην ίδια «ρότα» φαίνεται πως βαδίζει και η Grecomar Shipping του εφοπλιστή Nίκου Λεβεντάκη, η οποία φέρεται να δρομολογεί την πώληση του handymax Orion Express (χωρητικότητας 48.000 dwt, κατασκευής 1998) έναντι 5 με 5,5 εκατ. δολαρίων. H αξία του πλοίου σε scrap πιθανότατα δεν ξεπερνά τα 3 εκατ. δολάρια. Στο μεταξύ, από τον Aπρίλιο αρκετοί εφοπλιστές επιλέγουν τον... δρόμο του scrap. H Polembros Shipping, του Σπύρου Πολέμη, προχώρησε στην πώληση του δεξαμενόπλοιου VLCC Good News (κατασκευής 1999) για scrap στο Mπανγκλαντές.
Mάλιστα, ο κ. Πολέμης εξασφάλισε τιμή διάλυσης στα 395 δολάρια/ldt, γεγονός που σημαίνει ότι εισέπραξε 15,3 εκατ. δολάρια περίπου. Στον «χορό» των διαλύσεων μπήκε και η Pantheon Tankers, συμφερόντων της Άννας Aγγελικούση, η οποία πούλησε το δεξαμενόπλοιο Astro Arcturus σε διαλυτήριο της Σιγκαπούρης για το ποσό των 6,6 εκατ. δολ., ή αλλιώς για 396 δολ./ldt.   πηγή
 
Top