Κορυφαίες εταιρίες αλλά και οργανισμοί χρησιμοποιώντας ειδικό λογισμικό (session replay), έχουν τη...
δυνατότητα να παρακολουθούν τις «συνήθειες» των χρηστών που επισκέπτονται τις ιστοσελίδες τους ενώ ειδικοί σημειώνουν πως η πρακτική αυτή είναι αμφίβολη ως προς τη νομιμότητά της.

Σύμφωνα με το BBC, νέα μελέτη ερευνητών του Πανεπιστημίου Πρίνστον των ΗΠΑ κατέγραψε εκατοντάδες ιστότοπους ακόμη και γνωστών εταιρειών (και ειδησεογραφικών) που κάνουν χρήση του ειδικού λογισμικού που προσφέρουν διάφορες εταιρείες (FullStory, SessionCam, Clicktale, Smartlook, UserReplay, Hotjar, Yandex κ.α.).

Το λογισμικό αυτό δίνει τη δυνατότητα σε όσους το χρησιμοποιούν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες όπως: τι πληκτρολογούν οι χρήστες της ιστοσελίδας τους ή ποια εντολή δίνουν με το «ποντίκι» τους.

Οι ερευνητές βρήκαν ότι 482 από τους σημαντικότερους ιστοτόπους διεθνώς ακολουθούν αυτή την πρακτική, μεταξύ άλλων η Samsung, το Reuters, το CBS News, η Telegraph, η Home Depot κ.α...

efsyn.gr
 
Top