Έχασε 3.3 δις ο  Μαρκ Ζούγκεμπεργκ  για τις αλλαγές στο Facebook μέσα σε λίγες ημέρες απο τότε που πήρε προσωπικά το ζήτημα για τα fake news.
Μεγάλες απώλειες για τον Μαρκ Ζούγκεμπεργκ σήμαναν οι αλλαγές που έγιναν στο news feed του Facebook. Οι αλλαγές κόστισαν στο «χρυσό παιδί» των social media 3,3, δις, σύμφωνα με υπολογισμούς του Forbes.

Οι επενδυτές φάνηκαν ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στις νέες ρυθμίσεις για τη λειτουργία του Facebook και η μετοχή του σε μία μόλις μέρα έπεσε κατά 4,4%.

Ο συνιδρυτής του κοινωνικού μέσου δικτύωσης απέδωσε τις αλλαγές στην επιθυμία του να κάνει το Facebook πιο εύχρηστο, και με στόχο οι χρήστες να βλέπουν περισσότερα μηνύματα από φίλους και συγγενείς και λιγότερα από εταιρίες.


Παρόλα αυτά, οικονομικοί αναλυτές απέδωσαν την κίνηση αυτή στους φόβους που υπάρχουν καθώς ολοένα και πληθαίνουν οι χρήστες που μοιράζονται προσωπικά τους στοιχεία και ενδιαφέροντα.

Ως αποτέλεσμα το Facebook χάνει έσοδα από τις διαφημιστικές εταιρίες.


Παρόλα αυτά, ορισμένοι αναλυτές βλέπουν μακροπρόθεσμα τις αλλαγές αυτές, ως μια τονωτική «ένεση», εκτιμώντας ότι θα αρχίσουν και πάλι να πολλαπλασιάζονται οι χρήστες που μοιράζονται περισσότερα προσωπικά τους στοιχεία, κι έτσι η αξία της εταιρίας θα αρχίσει να σημειώνει άνοδο.
 
Top