Σαράντα ολόκληρα χρόνια μετά το τραμ το τελευταίο που πήγαινε από τον Πειραιά στη Δραπετσώνα και το Πέραμα, το μέσο επιστρέφει και πάλι στους δρόμους του Πειραιά.

Με τα έργα της επέκτασης του τραμ από το ΣΕΦ προς το λιμάνι του Πειραιά να βρίσκονται σε φάση ολοκλήρωσης, ο ανάδοχος του έργου και η Αττικό Μετρό αναμένεται να ξεκινήσουν τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια χωρίς επιβάτες από την ερχόμενη Δευτέρα 26 Νοεμβρίου.

Ήδη, κατά μήκος της διαδρομής, στο κέντρο του Πειραιά, έχουν τοποθετηθεί ανακοινώσεις που ζητούν από τους οδηγούς να μην παρκάρουν πάνω στις γραμμές.Παράλληλα, από αυτή τη βδομάδα έχουν αρχίσει να μετακινούνται και τα τσιμεντένια εμπόδια που έκλειναν τις γραμμές, ενώ τεχνικοί ελέγχουν τις τελευταίες λεπτομέρειες.

Εφόσον όλα πάνε καλά, η παράδοση του έργου προς την ΣΤΑΣΥ θα είναι δυνατή στις αρχές του 2019.


Ωστόσο, για να ξεκινήσουν τα δρομολόγια θα πρέπει να διευθετηθούν και άλλα ζητήματα, μεταξύ αυτών του προσωπικού της εταιρείας και της αναδιάταξης των δρομολογίων.


Είναι χαρακτηριστικό ότι από το σύνολο των 35 συρμών που διαθέτει το τραμ για την εκτέλεση δρομολογίων, όπως αναφέρουν οι εκπρόσωποι των ηλεκτροδηγών, οι εννέα συρμοί, το τελευταίο διάστημα, είναι μονίμως παροπλισμένοι λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών.


Πάντως έχουν ήδη παραγγελθεί καινούργια οχήματα τραμ.


Η Alstom υπέγραψε σύμβαση αξίας άνω των €50 εκατομμυρίων όσον αφορά τη προμήθεια 25 τραμ Citadis X05 στην Αττικό Μετρό.


Αφορούν τη δεύτερη γενιά συρμών Τραμ που θα ενταχθούν στο σύνολο του δικτύου της Αθήνας και του Πειραιά και περιλαμβάνουν σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και λειτουργίας, καθώς επίσης και όλες τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις.


Τα τραμ θα κινούνται στο υπάρχον δίκτυο της Αθήνας, καθώς και σε οποιεσδήποτε σχεδιαζόμενες επεκτάσεις του. Οι παραδόσεις αναμένονται το 2020.


Η Alstom, επιπλέον της κατασκευής και προμήθειας των οχημάτων τραμ, θα παράσχει τις υπηρεσίες επιτόπιων δοκιμών, εκπαίδευσης και εγγύησης, καθώς και τα ανταλλακτικά τους.

topontiki.gr
 
Top