Τη βούληση να προχωρήσει στην αυτόνομη ανάπτυξη, «κλείνοντας τα αυτιά στις Σειρήνες των εξαγορών» εξέφρασε ο διευθύνων σύμβουλος των σούπερ
μάρκετ Γαλαξίας, τονίζοντας πως η εταιρεία δεν πωλείται.

Ο κ. Παναγιώτης Πουρσανίδης μιλώντας στο περιθώριο εκδήλωσης για την παρουσίαση της νέας κάρτας πιστότητας της αλυσίδας ξεκαθάρισε πως παρ’ ότι κατά καιρούς υπάρχουν αρκετές κρούσεις από τους μεγάλους παίκτες του λιανεμπορίου δεν υπάρχει καμία πρόθεση συνεργασίας, σημειώνοντας μάλιστα πως η ίδια είναι ανοιχτή σε εξαγορές μικρότερων αλυσίδων, υπό την προϋπόθεση ότι θα συνέβαλαν στην επέκτασή της.


Ο κ. Πουρσανίδης υπογράμμισε ακόμη πως η εταιρεία δρομολογεί επενδύσεις πάνω από 40 εκατ. ευρώ μέσα στην επόμενη διετία, προκειμένου να δημιουργήσει δέκα νέα καταστήματα, εκ των οποίων τα ένα θα είναι μικρό εμπορικό κέντρο (mini mall).


Στόχος της διοίκησης είναι να αναπτύξει το δίκτυο καταστημάτων της σε περισσότερες περιοχές της χώρας όπου δεν διαθέτει σήμερα παρουσία και να αυξήσει την επισκεψιμότητα του δικτύου της μέσα από την προσέγγιση νεότερων σε ηλικία καταναλωτών. Στο πλαίσιο αυτό, εντάσσεται και το λανσάρισμα, από τις αρχές του επόμενου μήνα, μίας καινοτόμας κάρτας πιστότητας η οποία θα αναβαθμίσει την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών με εξατομικευμένες προσφορές. «Η εταιρεία επιδιώκει να αναπτυχθεί και να εκμεταλλευτεί την ανάκαμψη της οικονομίας και την τόνωση της ψυχολογίας των καταναλωτών ύστερα από μια μακρά περίοδο κάμψης της κατανάλωσης», είπε χαρακτηριστικά.

Αναφορικά με τις επενδύσεις για τη διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων, ο κ. Πουρσανίδης ανέφερε ότι η εταιρεία η οποία ιδρύθηκε το 1971, σήμερα αριθμεί 160 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα με πολλές χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα το 80% των οποίων είναι ιδιόκτητα.

Ο προγραμματισμός ανάπτυξης της εταιρείας μέχρι το 2021 προβλέπει να δημιουργηθούν δέκα ακόμα ιδιόκτητα καταστήματα, ένα εκ των οποίων θα είναι ένα μικρό εμπορικό με περισσότερα από 40 καταστήματα, θα έχει έκταση 12.000 τ.μ. σε ένα οικόπεδο 40 στρεμμάτων.

Η επένδυση θα ανέλθει στα 30-32 εκατ. ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί με ίδια κεφάλαια ενώ στόχος είναι να είναι έτοιμο το καλοκαίρι του 2021 χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση 50 χρόνων λειτουργίας της εταιρείας.

Όσον αφορά στα υπόλοιπα εννέα καταστήματα, δύο έχουν ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζονται και δύο ακόμα βρίσκονται σε φάση αδειοδότησης. Τα νέα καταστήματα θα λειτουργήσουν σε περιοχές όπου η εταιρεία δεν έχει μέχρι σήμερα παρουσία. «Θέλουμε να έχουμε σωστή διασπορά καταστημάτων σε όλη της Ελλάδα» ανέφερε ο κ. Πουρσανίδης.

Σχετικά με την κάρτα πιστότητας, ο κ. Πουρσανίδης τόνισε ότι η εταιρεία επένδυσε για το όλο project περίπου 200.000 ευρώ και αποτελεί νέα καινοτόμα υπηρεσία που θα προσφέρεται στους πελάτες. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, η εταιρεία κάνει «άνοιγμα» στη νέα γενιά και κυρίως στις ηλικίες κάτω των 35 ετών στις οποίες σήμερα υστερεί. «Είναι μία επένδυση μακροπρόθεσμου χαρακτήρα και θέλουμε να απευθυνθούμε στη νέα γενιά που είναι εξοικειωμένη με την τεχνολογία» τόνισε κ. Πουρσανίδης.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην πορεία των πωλήσεων λέγοντας ότι η φετινή χρονιά πάει καλύτερα από την περυσινή και εκτίμησε ότι θα κλείσει οριακά πάνω σε σχέση με πέρυσι. Επίσης, διευκρίνισε ότι η κάμψη στις πωλήσεις που εμφάνισε την περυσινή χρονιά η αλυσίδα οφείλεται στην επαναδραστηριοποίηση των αλυσίδων «Μαρινόπουλος» και «Βερόπουλος» μετά την εξαγορά τους από τις αλυσίδες «Σκλαβενίτης» και «METRO» αντίστοιχα.
Ερωτηθείς τέλος σχετικά με τον μεγάλο αριθμό ακινήτων που διαθέτει η εταιρεία τα οποία σε αξία ξεπερνούν τα 120 εκατ. ευρώ και την πιθανότητα πώλησης και αξιοποίησής τους, ο επικεφαλής της Γαλαξίας ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει πρόθεση πώλησης των ακινήτων παρά μόνο αξιοποίησής τους για τη διεύρυνση του δικτύου.

 
Top