Το χωρητικότητας 957 teu πλοίο, κατασκευής 2005, πραγματοποιούσε διαδρομή από το Λομέ του Τόγκο προς το λιμάνι του Λιμπρεβίλ της
Γκαμπόν. Οι επτά ναυτικοί που έχουν απαχθεί είναι Ουκρανοί.

Τα στοιχεία της AIS δείχνουν ότι το boxship συνέχισε την πορεία του προς το Λιμπρεβίλ μετά από το περιστατικό.

Σύμφωνα με την εταιρεία Dryad Global, πρόκειται για το πρώτο συμβάν στην περιοχή το 2020, μετά από τέσσερα καταγεγραμμένα περιστατικά το 2019.

Το πλοίο, με σημαία Πορτογαλίας, ανήκει σύμφωνα με την Clarksons, σε ελληνική εταιρεία.
Η Dryad αναφέρει ότι η πειρατεία στη Δυτική Αφρική μπορεί να παρουσιάσει έξαρση καθώς οι αρχές εστιάζουν στην καταπολέμηση του κορονοϊού.

«Αναμένεται ότι ο Covid-19 είναι η απειλή που θα καθορίσει την χρονιά και η οποία θα διαμορφώσει την εμπορική τάση και την ασφάλεια στη ναυτιλία», επισημαίνει.

«Η Δυτική Αφρική είναι ιδιαίτερα ευάλωτη στην άνοδο της πειρατείας, η οποία οφείλεται εν μέρει στην έλλειψη αποτελεσματικών στρατηγικών μείωσης της, καθώς οι συντονισμένες κινήσεις για θέματα ασφάλειας στην πειρατεία και το ναυτικό έγκλημα παραμένουν σε εμβρυακή φάση, σε ολόκληρη την περιοχή».  


 
Top