Μετωπική σύγκρουση κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης με επίκεντρο σαίτ και εκστρατεία στα social media που αποφάσισε να χρηματοδοτήσει το υπουργείο Παιδείας, με κόστος δαπάνης κοντά στα 72.000 ευρώ.

Όπως κατήγγειλε ο ΣΥΡΙΖΑ, «72.168 ευρώ κόστισε η κατασκευή της ιστοσελίδας του υπουργείου Παιδείας "Μαθαίνουμε στο σπίτι", όπως και η δημιουργία εικαστικού υλικού για αναρτήσεις στα social media (facebook, twitter και instagram), σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση της υπουργού Νίκης Κεραμέως, η οποία αναθέτει το έργο στην ιδιωτική εταιρία Interweave και όχι στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου.
Μπορεί ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας να ξεκαθάρισε πως "δεν υπάρχουν λεφτόδεντρα", ώστε να δικαιολογήσει τις απολύσεις και την εκ περιτροπής εργασία (ΠΝΠ της 20ης Μαρτίου 2020), ωστόσο στο Μαρούσι και συγκεκριμένα στο υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, τα λεφτόδεντρα και φυτεύονται και ευδοκιμούν.

Την ίδια στιγμή, χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες δεν έχουν καν τη δυνατότητα συμμετοχής στην τηλεκπαίδευση, καθώς δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό ή πρόσβαση στο internet. Το υπουργείο Παιδείας «επενδύει» για ακόμη μια φορά στην πολιτική επικοινωνία παρά στην ουσία, η οποία εν προκειμένω δεν είναι άλλη από την εξασφάλιση της πρόσβασης όλων των μαθητριών και των μαθητών στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες και τα ψηφιακά εργαλεία.

Σημειώνεται πως με το ίδιο ποσό θα μπορούσαν να προμηθευτούν με τον απαραίτητο εξοπλισμό 500 μαθητές, να εξασφαλιστούν και να διατεθούν 800 συνδρομές για πρόσβαση στο internet και να αγοραστούν 12 servers για το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, το οποίο αδυνατεί να διαχειριστεί το μεγάλο όγκο πληροφοριών που απαιτείται για την τηλεκπαίδευση».

Απάντηση Πέτσα
Απαντώντας στον ΣΥΡΙΖΑ, μετά από σχετική ερώτηση για το κόστος της ιστοσελίδας του υπουργείου Παιδείας προκειμένου να παρέχει υπηρεσίες εκπαίδευσης από το σπίτι και τη διάθεση του έργου σε ιδιωτική εταιρεία, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας δήλωσε ότι έχουμε έκτακτες καταστάσεις και επιλέγουμε έκτακτες λύσεις, γρήγορες και με διαφάνεια.
 
Top