Η γιορτή του Πάσχα τόσο των καθολικών που γιορτάστηκε όσο και των ορθόδοξων που έρχεται έχει ως αποτέλεσμα την ακόμη μεγαλύτερη μείωση
του ρυθμού λειτουργίας της ναυλαγοράς.

Η ναυτιλία συνεχίζει να δραστηριοποιείται αλλά σε ρυθμούς συντήρησης με τη μειωμένη προσφορά χωρητικότητας να βοηθάει την αγορά ειδικά στο ξηρό φορτίο. Το BDI την περασμένη εβδομάδα παρουσίασε άνοδο 3%, αλλά η άνοδος οφειλόταν και πάλι κυρίως στην ναυλαγορά του BCI-capesize που μεταφέρουν σιδηρομεταλλεύματα που βελτιώθηκε κατά + 70% σε σύγκριση εβδομάδας με εβδομάδα με τον ημερήσιο ναύλο να φθάνει τα 6.700 δολάρια.


Το BPI-Panamax ήταν επίσης ψηλότερο, αλλά μόνο κατά 2%, ενώ τα μικρότερα στοιχεία του BSI και του BHSI αναρτήθηκαν απώλειες 11% και 10% αντίστοιχα.
Επίσης οι δύο δείκτες της ναυλαγοράς υγρού φορτίου υποχώρησαν στο κλείσιμο της περασμένης εβδομάδας, το BDTI κατά 19,5% και το BCTI από 6,6%.

“Πιστεύουμε ότι οφείλεται κυρίως στις συνέπειες της συνεδρίασης του ΟΠΕΚ την περασμένη Πέμπτη. Είναι αντιληπτό ότι η μείωση κατά 10% στην παγκόσμια προσφορά πετρελαίου που συμφωνήθηκε ναι μεν προκάλεσε την άνοδο των τιμών του πετρελαίου αλλά στη συνέχεια ακολούθησε πτώση αφού ήρθε η εορταστική περίοδος του Πάσχα.

Πολλά κέντρα, Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Όσλο, Χιούστον κα έκλεισαν την Παρασκευή και χθες οπότε θα πρέπει να δούμε πώς εξισορροπούνται οι τιμές του πετρελαίου κλπ πάλι αυτή την εβδομάδα” επισημαίνεται στην ανάλυση της εταιρείας αγοραπωλησιών πλοίων NILIMAR.


Υπήρξαν μόνο μερικές προσφορές για αγοραπωλησία πλοίων όμως και ο τομέας αυτός κινείται με αργούς ρυθμούς αφού όλοι περιμένουν να δουν πως θα κινηθεί η αγορά σε βάθος χρόνου.

Οι αγορές ανακύκλωσης των πλοίων παραμένουν υποχρεωτικά κλειστές, οπότε δεν υπάρχει τίποτα σημαντική δραστηριότητα. 
 
Top