Μετά την αλυσίδα «Μουστάκας» και η «Jumbo», με μήνυμα που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα του e-shop της ενημερώνει τους καταναλωτές ότι λόγω του
αυξημένου όγκου των παραγγελιών, η προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης είναι 16 ημέρες μετά την πραγματοποίηση της παραγγελίας. 

Η εταιρεία ζητά την κατανόηση των καταναλωτών, και διαβεβαιώνει ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.

Κύκλοι προσκείμενοι στη διοίκηση της εταιρείας επισημαίνουν πως μετά την απόφαση της κυβέρνησης για κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων το e-jumbo.gr έχει διπλασιάσει τις πωλήσεις του (φθάνοντας στο 5% επί του συνολικού κύκλου εργασιών από 2,5% πριν την κρίση του κορονοϊου), κάτι που όπως λένε έχει δυσκολέψει πολύ τη διαχείριση και διακίνηση των παραγγελιών.

Ανάλογα προβλήματα αντιμετωπίζει και η συντριπτική πλειονότητα των e-shops στην χώρα, καθώς όπως παραδέχονται και άνθρωποι του χώρου, «τα συστήματά τους δεν ήταν έτοιμα για να υποδεχθούν τόσο μεγάλο όγκο παραγγελιών». 


Σπεύδουν μάλιστα να τονίσουν πως την κατάσταση επιβαρύνει η άσχημη εικόνα που παρουσιάζουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών, οι οποίες αδυνατούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να εξυπηρετήσουν έγκαιρα το καταναλωτικό κοινό.


Δυσαρέσκεια για τους couriers
«Καταβάλλουμε υπερπροσπάθεια για να είμαστε συνεπής απέναντι στους πελάτες μας, όμως δυστυχώς, το σύστημα μπλοκάρει στα courier. Όχι μόνο καθυστερούν πάρα πολύ να παραδώσουν, αλλά δεν γνωρίζουν και που βρίσκεται μια παραγγελία με αποτέλεσμα να μας εκθέτουν…» αναφέρει χαρακτηριστικά στέλεχος του κλάδου.

Κάτι αντίστοιχο, σπεύδει να υπογραμμίσει, είχε συμβεί και με την Black Friday του περασμένου Νοεμβρίου, όπου και πάλι οι couriers δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν ενώ γνώρισαν πως αυτήν την περίοδο υπάρχει αυξημένη ζήτηση.

Το θέμα των couriers απασχολεί έντονα όλους τους παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς διακυβεύεται η φήμη τους. Μάλιστα, σταδιακά οι εταιρείες προσπαθούν να βάλουν στο παιχνίδι και άλλες μικρότερες εταιρείες ταχυμεταφορών, παρ’ ότι τεχνολογικά δεν είναι αρκετά προηγμένες και τις στηρίζουν όσο μπορούν, προκειμένου να βελτιωθεί η αγοραστική εμπειρία.

Μάλιστα, αύριο Σάββατο έχει προγραμματισθεί συνάντηση ανάμεσα στον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) και τις εταιρείες ταχυμεταφορών για να συζητηθούν τα προβλήματα και οι πιθανές λύσεις.


«Εκτόξευση στα παζλ και στα πασχαλινά»
Σύμφωνα με έρευνα της ομάδας Business Intelligence του Skroutz για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020, οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας Skroutz αυξήθηκαν κατά 41% στο διάστημα που διαρκεί η κρίση του κορονοϊού, με τα προϊόντα υγείας, τα παιχνίδια, τα όργανα γυμναστικής και τα περιφερειακά υπολογιστών να αποτελούν τις κατηγορίες με την μεγαλύτερη ζήτηση.

Ειδικότερα, η κατηγορία με την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ήταν τα παζλ, τα οποία κυριολεκτικά εκτοξεύθηκαν καταγράφοντας άνοδο 2.675,50%, ακολουθούν από απόσταση αναπνοής τα πασχαλινά με 2329,20%, οι web cameras με 1859,40%, τα όργανα γυμναστικής 625,60% και τα multimedia με 563,00%.   
 
Top