Οι ταλαίπωροι έμποροι της Αθήνας μετά τα νύχια του Covid-19 βρέθηκαν στο έλεος της ματαιοδο του Δημάρχου της Αθήνας (βλέπε Μεγάλος Περίπατος), του προέδρου τους
Καφούνη ο οποίος δεν θέλει να τα σπάσει με την κυβέρνηση και φυσικά της δικτατορίας των αργόσχολων ποδηλατών.
Από τον Bασίλη Μπόνιο

Ας ξεκινήσουμε από τους τελευταίους. Αλήθεια ποιοι θα μπορούσαν να έχουν ελεύθερο χρόνο ώστε να φοράνε ένα κολάν και να καβαλάνε ποδήλατο στο κέντρο της Αθήνας ή στη παραλιακή ή οπουδήποτε εκτός από πιτσιρικάδες, άνεργους και κοπανατζήδες δημοσίους υπαλλήλους;


Εάν ο δήμαρχος της Αθήνας και οι εμπλεκόμενοι υπερασπιστές του φιλικού προς το περιβάλλον ποδηλάτου το κάνουν όλο αυτό για το 1 εκατ. ανέργους που σύντομα θα διπλασιαστούν τότε καλώς το κάνουν μια και οι άνεργοι αντί να καπνίζουν στα καφενεία παρακολουθώντας τις ζωές τους να σβήνουν είναι προτιμότερο να καβαλήσουν ένα ποδήλατο και να πάνε μία βόλτα ώστε να συναντήσουν άλλους ανέμελους Έλληνες ποδηλάτες.

Όμως πολύ αμφιβάλουμε εάν οι πολιτικοί μας ενδιαφέρονται πραγματικά για τους ανέργους πέρα από την διάστασή τους ως ψηφοφόροι. Αυτή είναι η μόνη ενδιαφέρουσα πλευρά των ανέργων για τους Έλληνες πολιτικούς.



Για χάρη λοιπόν του ποδηλάτου θα πρέπει να σβήσουν οι εναπομείναντες έμποροι της Αθήνας. Οι οποίοι διαπιστώνουν ότι είναι εντελώς αφημένοι στη τύχη τους μια και ο πρόεδρος Καφούνης δεν θέλει να χαλάσει το χατήρι του δημάρχου. Ότι πει ο δήμαρχος, όπως το αμίμητο με τον Ανδρέα και τον Άκη: Tι ώρα είναι Άκη; Ότι ώρα πεις Πρόεδρέ μου…

Κάπως έτσι και ο πρόεδρος Καφούνης. Για τα μάτια του κόσμου ο εμπορικός σύλλογος έβγαλε μια ανακοίνωση με τις δικές του προτάσεις οι οποίες υποδηλώνουν το ανέφικτο του Μεγάλου Περιπάτου αλλά δεν το λέμε ανοιχτά στον Μπακογιάννη για να μην τον ενοχλήσουμε.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, κατέθεσε με επιστολή προς τον Δήμαρχο Αθηναίων Κ. Μπακογιάννη, επισημάνσεις και προτάσεις που αφορούν τον «Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας», όπου αναφέρει πως το σχέδιο ανάπλασης, για να είναι βιώσιμο και λειτουργικό πρέπει να στηρίζει και όλες τις μορφές επιχειρηματικότητας που αναπτύσσονται στην ευρύτερη περιοχή εφαρμογής του έργου.


Ο Ε.Σ.Α πρότεινε να δημιουργηθεί μία δυνατή επικοινωνιακή καμπάνια, αλλάζοντας τον τίτλο του κεντρικού μηνύματος από “το κέντρο κλείνει…” στο μήνυμα “H Αθήνα ανοίγει την αγκαλιά της για να σας υποδεχθεί”.

Με τον τρόπο αυτό ενημερώνουμε το καταναλωτικό κοινό για το έργο και ταυτόχρονα το προσκαλούμε να επισκεφθεί το εμπορικό κέντρο της πόλης. Για να είναι επιτυχημένο αυτό το εγχείρημα, πρέπει να συνδυαστεί με ενέργειες που θα κάνουν εύκολη και προσιτή την πρόσβαση στο κέντρο. Αναλυτικότερα σας παραθέτουμε τις παρακάτω προτάσεις, που χωρίζονται σε αυτές που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και σε αυτές που απαιτείται ειδικός σχεδιασμός και συντονισμένες ενέργειες ώστε να εφαρμοστούν σε δεύτερη φάση και είναι οι εξής:Α. Προτάσεις άμεσης εφαρμογής
1. Διευκόλυνση στάθμευσης Ι.Χ & δίκυκλων, για την πρόσβαση με ίδια μέσα.


▪Κλειστά και ανοιχτά πάρκινγκ οχημάτων: ✓Επαναλειτουργία των κλειστών parking που ανήκουν στον Δ. Αθηναίων, με διάθεση δωρεάν θέσεων για μικρό χρονικό διάστημα, αποκλειστικά για επισκέπτες που θα κάνουν αγορές από τα καταστήματα της περιοχής.✓Ο Ε.Σ.Α έχει ήδη έρθει σε επαφή με τις ενώσεις Στεγασμένων και Υπαίθριων χώρων στάθμευσης, με σκοπό τη δημιουργία συντονισμένων προσφορών και δράσεων, προς όφελος των καταναλωτών και των επιχειρήσεων, που θα ανακοινωθούν σύντομα.▪Δημιουργία νέων χώρων αμιγούς στάθμευσης δίκυκλων, σε πολλά περιφερειακά σημεία, αλλά και εντός της περιοχής εφαρμογής, όπως στις οδούς Ευριπίδου, Σοφοκλέους, Βουλής, Καρ. Σερβίας, Νίκης, Πλ. Κλαυθμώνος, Ξενοφώντος, άνω μέρος της Βαρβακείου αγοράς, κ.α
2. Διευκόλυνση στάθμευσης Ταξί, τουριστικών λεωφορείων και λειτουργία των ΜΜΜ, για την εύκολη πρόσβαση με δημόσια μέσα.▪Να σχεδιαστούν νέες λειτουργικές πιάτσες ταξίσε κομβικά σημεία γύρω από την περιοχή ανάπλασης, για να γίνει ευκολότερη η πρόσβαση του κοινού από και προς το κέντρο, με ειδική μέριμνα για την περιοχή από Μοναστηράκι έως Θησείο και στον άξονα από Σύνταγμα έως Ομόνοια.
▪Οριοθέτηση σημείων αποβίβασης και επιβίβασης για τα τουριστικά λεωφορείακαθώς και οριοθέτηση θέσεων στάθμευσης εκτός κέντρου. Προτεινόμενα νέα σημεία αποβίβασης & επιβίβασης στο Ζάππειο και στο αμαξοστάσιο του ΗΛΠΑΠ (Ερμού και Πειραιώς). Σημείο Στάθμευσης στην περιοχή του Ελαιώνα και πέριξ της οδού Πειραιώς.
▪Ενίσχυση και έξυπνος σχεδιασμός της λειτουργίας των ΜΜΜ–Θέσπιση 24ωρης λειτουργίας του Μετρό την Παρασκευή και το Σάββατο.Β. Για την εύρυθμη λειτουργία και ανάπτυξη της αγοράς:
▪Αυστηρή τήρηση του ωραρίου τροφοδοσίας καταστημάτων, με ταυτόχρονο ορισμό κατεύθυνσηςτων οχημάτων τροφοδοσίας στους πεζοδρόμους εντός του Εμπορικού Τριγώνου.
▪Ο Ε.Σ.Α σε συνεννόηση με τον Δ. Αθηναίων και την Περιφέρεια Αττικής, πρότεινε να συντονισθείη τροφοδοσία των καταστημάτων του Τριγώνου με την λειτουργία του μπλε δακτυλίου.
▪Μέριμνα για παράδοση σε πελάτες καταστημάτων, αντικειμένων που είναι βαριά και ογκώδη.
▪Χρήση Ι.Χ αυτοκινήτων των καταστηματαρχών της περιοχής ανάπλασης, για τη μεταφοράεμπορευμάτων από και προς τα καταστήματα, πριν και μετά το κλείσιμο της αγοράς.
Γ.Για την μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας της πόλης και της αγοράς:
▪Δημιουργία κυκλικής γραμμής μικρών λεωφορείων, χωρίς αντίτιμο, περιμετρικά της περιοχής εφαρμογής του μέτρου.
▪Επαναφορά της πρότασης του Ε.Σ.Α για ορισμό ποσόστωσης στις χρήσεις γης, μεταξύ εμπορικών καταστημάτων και Κ.Υ.Ε, με σκοπό την ισόρροπη ανάπτυξητης αγοράς, για να μη μετατραπεί σταδιακά η περιοχή εφαρμογής σε χώρο τραπεζοκαθισμάτων, εις βάρος των εμπορικών καταστημάτων.
▪Κίνητρα για διατήρηση των παραδοσιακών εμπορικών θεματικών ενοτήτων της περιοχής, για να μην εξαλειφθούν αγορές που αναπτύσσονται για πάνω από μισό αιώνα στην περιοχή, όπως είναι οι ειδικές αγορές στις οδούς Αθηνάς, Ευριπίδου, Βύσσης κ.α.
▪Εκπόνηση γενικής μελέτης κυκλοφοριακών επιπτώσεων για το σύνολο της πόλης και ειδικής μελέτης για την περιοχή της Πλάκας.Ενημερωθείτε για όλες τις ενέργειες & τις δράσεις του Ε.Σ.Α, μέσω της ιστοσελίδα


Mε αφορμή παλαιότερο τροχαίο στη Πτολεμαΐδα που κόστισε τη ζωή σε δύο ποδηλάτες ενώ ένας τρίτος χαροπάλευε το Κουρδιστό Πορτοκάλι αισθάνεται οδυνηρή δικαίωση για μία ακόμη από τις θέσεις-απόψεις μας που θεωρούνται ακραίες ή προβοκατόρικες. Χωρίς σε καμμία περίπτωση να ρίχνουμε την ευθύνη στα θύματα δεν μπορούμε παρά να αναρωτηθούμε πόση άγνοια κινδύνου και αφασία θέλει για να κάνεις τον Αμυρά στη παραλιακή;
 


Η για να κυκλοφορείς με ποδήλατο στους ελληνικούς δρόμους. Στο μεταξύ η πλειοψηφία των Ελλήνων ποδηλατών έχει βαλθεί να κάνει ποδήλατο σε κεντρικούς δρόμους για να τους καμαρώνουμε με τα επιδέξια κολάν τους. Χάθηκαν τα έρημα βοσκοτόπια και οι πεδιάδες;

Γράφαμε σχετικά>

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον περιμένουμε το επόμενο χολυγουντιανό τροχαίο που θ΄αφήσει εκ νέου άναυδη την εγκεφαλική κοινή γνώμη.


Ρίχνουμε μια ιδέα για το πως θα μπορούσε να είναι το επόμενο ακόμη πιο συναρπαστικό τροχαίο.

Κατ΄αρχήν θα πρέπει να λάβει χώρα στη παραλιακή.

Αν όχι στην ευθεία που ενώνει την Γλυφάδα με την Βουλιαγμένη, τουλάχιστο στα Λιμανάκια της Βουλιαγμένης, ώστε στη συνέχεια τα τηλεοπτικά συνεργεία να έχουν στην διάθεσή τους εντυπωσιακά πλάνα από ελικόπτερα και σκάφη του λιμενικού που θα περισυλλέγουν πτώματα σε ζωντανή σύνδεση.

Για τεχνικούς λόγους καλό θα ήτο το συμβάν να λάβει χώρα σαββατοκύριακο ώστε η αγαπημένη παρουσιάστρια ειδήσεων του Λάμπη Ταγματάρχη στην ΕΡΤ να συνδεθεί με τον αστυνομικό ρεπόρτερ Γεραφέντη με τ΄όνομα.

Ο Γεραφέντης είναι άξιος αντικαταστάστης του Πάνου Σόμπολου στο βουκολικό ρεπορτάζ. Πάμε παρακάτω…

Ποιοι θα μπορούσαν να εμπλακούν στο επόμενο κινηματογραφικό τροχαίο; Επειδή η Πόρσε του Βακάκη εξήντλησε τα εντυπωσιακά πλάνα θα πρέπει να αναλάβει δράση μια εντυπωσιακή νταλίκα TIR.

Mια νταλίκα με ωραία χρώματα, πορτοκαλί ή κίτρινη θα μπορούσε να είναι εντυπωσιακό φόντο για σκηνές σπλάτερ με το κόκκινο αίμα να κάνει αντίθεση στο κίτρινο του ΚΚΕ.

Η νταλίκα στην ξέφρενη πορεία της και πριν βουτήξει από τα Λιμανάκια στα βράχια κι από εκεί στη θάλασσα θα έχει στο μεταξύ προλάβει να παρασύρει τουλάχιστο 30 ποδηλάτες-δημοσίους υπαλλήλους. Ηδη το υλικό, η πρώτη ύλη, υπάρχει.

Εννοούμε ότι τουλάχιστο 30 ποδηλάτες κινούνται καθημερινά σχεδόν σ΄αυτό το ρεύμα της παραλιακής στο ύψος της Βουλιαγμένης. Αυτοί οι 30 που βλέπουμε καθημερινά δεν μπορεί παρά να είναι δημόσιοι υπάλληλοι που έχουν βάλει κάποιον άλλο να χτυπήσει κάρτα κι αυτοί αποφάσισαν να επιβληθούν με το στανιό σε ένα δρόμο υψηλής επικινδυνότητας.

Αύριο θα βγουν 30 πιτσιρικάδες με πατίνια και θα κάνουν το ίδιο στα Λιμανάκια ή στη λεωφόρο του Συγγρού. Φυσικά και τα πατίνια έχουν δικαιώματα αλλά όχι όμως σε δρόμους-καρμανιόλα και υψηλής επικινδυνότητας.

Τέτοια άτομα που κάνουν ποδήλατο-30 μαζί-στα Λιμανάκια της Βουλιαγμένης μόνο δημόσιοι υπάλληλοι θα μπορούσαν να είναι.

Οπως βλέπετε τα υποψήφια δήθεν αθώα θύματα υπάρχουν. Λείπει ο τολμηρός νταλικιέρης και η νταλίκα που θα τρέχει με δαιμονισμένη ταχύτητα και θα παρασύρει στο θάνατο τους 30 αθώους Αμυράδες οι οποίοι αντί να πάνε στις Αλυκές Αναβύσσου για παράδειγμα και να κάνουν ποδήλατο κυκλοφορούν ανέμελοι στη παραλιακή.

Οι 30 Αμυράδες λοιπόν περιμένουν με αγωνία τον νταλικιέρη που θα δώσει νόημα στην ζωή τους-γιατί πρέπει να είναι κανείς πολύ ανόητος ώστε να κάνει ποδηλατάδα στη παραλιακή και στα Λιμανάκια της Βουλιαγμένης.

Στην κατηγορία του πολύ ανόητου Ελληνα-του χειρότερου λαού όπως λέει και ο Ιαβέρης-ανήκουν οι δημόσιοι υπάλληλοι, ειδικά οι ποδηλάτες δημόσιοι υπάλληλοι.

Φαντασθείτε τα εντυπωσιακά πλάνα της κίτρινης δαιμονισμένης νταλίκας η οποία θα παρασύρει τους 30 ποδηλάτες. Θα είναι μια υπέροχη χορογραφία αίματος που θα ζήλευε και ο Ταραντίνο: Tα αιματοβαμμένα κολάν με το ανθρώπινο κρέας δημοσίων υπαλλήλων κολλημένα στο παρ μπριζ της νταλίκας θα είναι κάτι το μοναδικό. Καλό θα ήταν τα τηλεοπτικά συνεργεία να στηθούν από τώρα στα επίμαχα σημεία ώστε να πλάνα να συγκλονίσουν την εγκεφαλική κοινή γνώμη.

Πιστεύουμε ότι θα πρόκειται για ένα πράγματι συναρπαστικό τροχαίο τα πλάνα του οποίου θα μπορούσαν να ντύσουν μια μεγάλη κινηματογραφική εμπορική επιτυχία. Οι 30 Αμυράδες καθημερινά σχεδόν δίνουν ραντεβού στον δαιμονισμένο νταλικιέρη.

Ως πότε;

Y.Γ.>Το κείμενο που μόλις διάβασες έχει εκατοντάδες like και δεκάδες επικριτικά σχόλια. Είναι πράγματι υπερβολικό και σοκαριστικό όπως τα video της Τροχαίας. Η πραγματικότητα είναι ότι σήμερα έχουμε δύο νεκρούς ποδηλάτες. Αύριο μπορεί να έχουμε πράγματι 30 στη παραλιακή. Το κείμενο του Κουρδιστού Πορτοκαλιού είναι που ενοχλεί ή η πραγματικότητα που αρνείστε να τη δείτε-όπως συμβαίνει στην Ελλάδα. Κάνοντας ποδήλατο στη παραλιακή είναι σαν να κολυμπάς σε πισίνα με καρχαρίες. Γιατί δεν θέλετε να δείτε τη πραγματικότητα;
 
Top