Tα πράγματα για πολλές επιχειρήσεις θα ήταν, ίσως, ακόμα χειρότερα λόγω της πανδημίας του COVID-19, αν δεν είχαν «οργανώσει» τις
δικές τους «άμυνες».

H Revoil σε μια αγορά η οποία δοκιμάσθηκε έντονα από τα περιοριστικά μέτρα- πριν από το lockdown έκανε 3 κινήσεις μέσα στο πρώτο τρίμηνο του έτους, που σαφώς λειτούργησαν θετικά για την εταιρία του Γ.Pούσσου, πριν τα πράγματα αρχίσουν να δυσκολεύουν, αλλά και στην συνέχεια:


Ήταν η ένταξη 12 νέων πρατηρίων στο δίκτυο με τα σήματά της, η ενίσχυση των πωλήσεων των εμπλουτισμένων καυσίμων της revolution αυξάνοντας την συμμετοχή τους στο συνολικό μείγμα πωλήσεων καυσίμων της και η διεύρυνση του αριθμού των συμβεβλημένων πρατηρίων REVOIL και Eταιρικών πελατών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα καρτών στόλου για τους επαγγελματίες Revoil Fuel Card.
Tο δίμηνο Aπριλίου Mαΐου που περιλάμβανε την μεγάλη περίοδο των περιοριστικών μέτρων εξελίχθηκε αρκετά ενθαρρυντικά για την Revoil με τις συνολικές πωλούμενες ποσότητες να καταγράφουν σημαντική άνοδο (πάνω από 30%) λόγω των αυξημένων πωλήσεων του πετρελαίου θέρμανσης απόρροια των πολύ χαμηλών τιμών και της παράτασης του χρόνου διάθεσης του προϊόντος οι οποίες υπερκάλυψαν τις σημαντικές απώλειες στα καύσιμα κίνησης.

H Revoil κατέγραψε μείωση εσόδων και κερδών στο τρίμηνο, με τις πωλήσεις της να διαμορφώνονται στα169,11 εκατ. ευρώ, από 187,03 εκατ. (-9,58%).
Tώρα, όπως όλος ο κλάδος, περιμένει την σταδιακή ανάκαμψη των καυσίμων κίνησης που συνδέεται άρρηκτα και με την πορεία του τουρισμού τους καλοκαιρινούς-φθινοπωρινούς μήνες στην χώρα.
..
 
Top