Ακόμα ένα ρεσιτάλ ραγιαδισμού και υποτέλειας με ισχυρές δόσεις της γνωστής μεγαλομανίας του έδωσε από τη Βουλή ο Άδωνις Γεωργιάδης, ανακοινώνοντας ότι η Ελλάδα δεν θα πάει στα δικαστήρια «απέναντι στην Γερμανία» και τη Volkswagen για το σκάνδαλο «Dieselgate».


Πρόκειται για το σκάνδαλο που ξέσπασε όταν πριν από δύο χρόνια αποκαλύφθηκε -και πάλι στις ΗΠΑ… – ότι η γερμανική βιομηχανία πούλησε εκατοντάδες χιλιάδες πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα παγκοσμίως με «πειραγμένο» λογισμικό, το οποίο παρουσίαζε τις εκπομπές ρύπων σε χαμηλότερα επίπεδα από τα πραγματικά.

«Δεν προτίθεμαι ως ελληνικό Δημόσιο να προσφεύγω στα δικαστήρια για υποθέσεις τις οποίες θα χάσουμε. Οταν πηγαίνουμε στο δικαστήριο, θα πηγαίνουμε για να κερδίσουμε, δεν πάμε για να κάνουμε σόου», είπε συγκεκριμένα ο υπουργός Ανάπτυξης σχετικά με το ενδεχόμενο να ζητηθεί αποζημίωση από τη γερμανική βιομηχανία η οποία είναι υπόλογη σε πολλές χώρες που διεκδικούν απολύτως νόμιμα αποζημιώσεις.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, ο οποίος απάντησε σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Ελληνικής Λύσης, Βασίλη Βιλιάρδου, συνέστησε τους πολίτες να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη… ατομικώς, λέγοντας ότι «σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία δεν υφίσταται παράβαση. Αφού δεν υφίσταται παράβαση δεν υπάρχει τρόπος το κράτος να διεκδικήσει αποζημίωση. Αυτό θα μπορούσε να γίνει εάν στη νομοθεσία μας προβλέπαμε -που δεν το προβλέπουμε- το συγκεκριμένο όριο ρύπου, το οποίο προέβλεπε η αμερικανική νομοθεσία. Γιατί για την αμερικανική νομοθεσία έβαλε το λογισμικό η Volkswagen, όχι για τις ευρωπαϊκές χώρες ή τουλάχιστον για την Ελλάδα. Εφόσον σε κανένα σημείο της νομοθεσίας μας, σε κανένα σημείο των διαφημίσεων της Volkswagen στην Ελλάδα, κανένας καταναλωτής στην Ελλάδα δεν μπορεί να αγόρασε αυτοκίνητο με βάση αυτόν τον συγκεκριμένο ρύπο, αφού πουθενά δεν αναφερόταν αυτός ο συγκεκριμένος ρύπος, δεν τεκμαίρεται από την Υπηρεσία μας δυνατότητα αποζημίωσης από το κράτος».

Όπως πρόσθεσε: «Ο καθένας καταναλωτής έχει το δικαίωμα να στραφεί δικαστικά. Αυτό το δικαίωμα δεν του το στερεί κανείς, συνεπώς μπορεί να πάει στα δικαστήρια τη Volkswagen και να διεκδικήσει ό,τι νομίζει»…
 
Top