Πριν την ανάληψη των ηνίων της Renault, ο Luca de Meo είχε προχωρήσει στην παρουσίαση ενός σχεδίου για τη μείωση των εξόδων κατά 2 δισεκ. ευρώ, ως απόρροια της οικονομικής δυσχέρειας που αντιμετωπίζει η μάρκα.

Παρ΄ όλα αυτά, ο Διευθύνων Σύμβουλος της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας… είδε με καλό μάτι τις εμπορικές επιδόσεις της δεύτερης μεγαλύτερης μάρκας του ομίλου Renault, Dacia.

Μάλιστα, έθεσε στην κορυφή της ατζέντας του την περαιτέρω ανάπτυξη της μάρκας, χωρίς, όμως, αυτή ν’ αποκλίνει από την πολιτική της για χαμηλού κόστους μοντέλα.

Ένα εξ αυτών είναι και το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της, Dacia Spring, οι βλέψεις για το οποίο είναι ιδιαίτερα μεγάλες. Κύρια πηγή αισιοδοξίας συνιστά τη τιμή μοντέλου, καθώς, όπως υποστηρίζουν τα γαλλικά Μέσα, θα διατίθεται γύρω στα 10.000 ευρώ. Σημειώνεται πως το συγκεκριμένο ποσό θα το καθιστά στο φθηνότερο ηλεκτρικό στην αγορά.




Δεδομένων, λοιπόν, των μεγάλων βλέψεων με επίκεντρο το Spring, o ισχυρός άνδρας της Renault επιταχύνει την επίσημη αποκάλυψή του. Σύμφωνα με πληροφορίες αυτή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα του επόμενου μήνα (Οκτωβρίου) και θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της ψηφιακής συγκέντρωσης “Renault eWays”.


Πώς, όμως, επιτυγχάνεται τόσο χαμηλή τιμή;


Όπως υποστηρίζουν καλά πληροφορημένες πηγές, το κόστος κατασκευής του έχει μετριασθεί καθοριστικά ελέω του γεγονότος πως θα αναπτύσσεται στην Κίνα (σ.σ. πιο φθηνά εργατικά). Ακόμη, θα ενσωματώνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης μόλις 45 ίππων. Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει πως δεν θα φέρει ικανοποιητική αυτονομία -ελέω της μπαταρίας του – η οποία θα αντιστοιχεί σε περίπου 200 χλμ., βάσει των τελευταίων πληροφορίων.

Υπενθυμίζεται πως θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-A, θα είναι 30 εκατοστά πιο κοντό από το Sandero, ενώ θα φέρει τη δυνατότητα φιλοξενίας τεσσάρων επιβατών.



πηγή
 
Top