«Το παιδί μου δεν εμπλέκεται πουθενά. Υπάρχουν βίντεο που το αποδεικνύουν. Η αλήθεια θα λάμψει»
Νέα δεδομένα υπάρχουν στην υπόθεση του άγριου ξυλοδαρμού της 14χρονης στην Γλυφάδα. Οι αρχές τις τελευταίες ώρες αναζητούν έναν νεαρό, με τατουάζ στο λαιμό, ενώ έχει ταυτοποιηθεί ένα ακόμη άτομο που συμμετείχε στην επίθεση και πρόκειται για μια 16χρονη. Παράλληλα, οι γονείς των δυο μαθητριών που έχουν συλληφθεί, αλλάζουν το κέντρο της συζήτησης, ισχυριζόμενοι ότι το θύμα της επίθεσης ασκούσε bullying στα παιδιά τους.
Μιλώντας στην εκπομπή «Αλήθειες με την Ζήνα» η μητέρα της μίας από τις δύο μαθήτριες, είπε ότι η κόρη της είναι άριστη μαθήτρια και δεν έχει δώσει ποτέ δικαίωμα για ανάλογες συμπεριφορές στο παρελθόν.
«Το παιδί μου δεν εμπλέκεται πουθενά. Υπάρχουν βίντεο που το αποδεικνύουν. Η αλήθεια θα λάμψει», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όπως αναφέρθηκε στην εκπομπή του STAR η μητέρα της άλλης κοπέλας ανέφερε ότι: «αντιθέτως έχει προκληθεί και μάλιστα με πολύ άσχημο τρόπο από την καταγγέλλουσα 14χρονη. Υπάρχει ένα βίντεο που δείχνει να χτυπάει στο κεφάλι την κόρη μου και να της τραβάει τον σταυρό που φορούσε στο λαιμό της. Όπως ήταν φυσικό το παιδί μου αντέδρασε και χτύπησε με την σειρά της, αφού δέχτηκε πρώτη επίθεση και μάλιστα τραβούσε βίντεο. Αυτό έγινε το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου.Στη συνέχεια η 14χρονη που κατηγόρησε το παιδί μου, ανέβαζε βίντεο και στόρι που έβριζε με τα χειρότερα λόγια. Φυσικά, αυτά τα έχει διαγράψει, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Υπάρχουν και θα αποδείξουν ποιος και πότε ξεκίνησε αυτό που ζούμε σήμερα».
Ο πατέρας της από την πλευρά του είπε: «εγώ έχω ανοιχτό το κινητό του παιδιού μου στις αρχές και σε όποιον θέλει να ψάξει αν η κόρη μου την προκάλεσε ή της έκλεισε ραντεβού, όπως έχουν βγει και λένε. Το ίδιο όμως θα απαιτήσω μέσω της δικηγόρου μας, για το κινητό της άλλης κοπέλας. Να ανοιχτεί και να δούμε ποια είναι η αλήθεια».
Σου άρεσε το άρθρο; Για ακόμα περισσότερα παρόμοια άρθρα:
Κάνε εγγραφή στο Google News.
Κάνε subscribe στο YouTube.
Ακολούθησε μας στο Facebook.
Ακολούθησε μας στο Twitter.