metro-epanaferei-o-vouleftis-v-peiraia-syriza-ps-giannis-ragkousis-ton-apokleismo-ton-dimon-keratsiniou-drapetsonas-peramatos-kai-salaminas

ΜΕΤΡΟ: Επαναφέρει στην Βουλή ο Γιάννης Ραγκούσης τον αποκλεισμό των δήμων Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Περάματος και Σαλαμίνας

NEWS Β ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ξανά στη Βουλή φέρνει ο Βουλευτής Β’ Πειραιά ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Γιάννης Ραγκούσης τον αποκλεισμό των δήμων Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Περάματος και Σαλαμίνας

 Επίκαιρη Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσε σήμερα ο Κοινοβουλευτικός  Εκπρόσωπος και Βουλευτής Β΄ Πειραιά, Γιάννης Ραγκούσης, καλώντας τον αρμόδιο  Υπουργό να έρθει στη Βουλή, για  να λάβει θέση η Κυβέρνηση αναφορικά με την πρόταση για επέκταση του Μετρό και στο Κερατσίνι-Δραπετσώνα, Πέραμα και Σαλαμίνα, που είναι και καθολικό αίτημα των τοπικών κοινωνιών και των συγκεκριμένων δήμων της Β´ Πειραιά.

Δείτε ακόμα:  Πειραιάς: Η συγκινητική έκκληση των συμμαθητών της 12χρονης Καλλιόπη που υπέστη εγκεφαλικό

Αθήνα,   31 Οκτωβρίου 2022 

Ειδικότερα, επισημαίνεται  ότι στο Ρυθμιστικό Σχέδιο του 2009 για τη Μητροπολιτική περιοχή της Αθήνας, προβλεπόταν η επέκταση του Μετρό μέσω της Γραμμής 6 στη Δραπετσώνα, στο Κερατσίνι και στο Πέραμα, η οποία θα ξεκινούσε από Βριλήσσια-Χαλάνδρι  με ορίζοντα υλοποίησης το 2030, που όμως αφέθηκε στο απροσδιόριστο μέλλον  με το Ρυθμιστικό Σχέδιο του 2014. Επίσης, σύμφωνα με το ίδιο ρυθμιστικό σχέδιο (2014), η ζεύξη Περάματος – Σαλαμίνας, προβλέπει τη χρήση μέσου σταθερής τροχιάς. Επιπλέον, η ίδια η διοίκηση της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ» έχει αναφερθεί δημόσια στο πρόσφατο παρελθόν για το σχέδιο της Γραμμής 6, «Μελίσσια-Πέραμα», ένα έργο που θα διασχίζει το λεκανοπέδιο μέσου του κέντρου της Αθήνας και θα καταλήγει στο Πέραμα με 25 σταθμούς.

Ωστόσο, με την ολοκλήρωση της Γραμμής 3 προς Πειραιά (Μανιάτικα, Λιμάνι, Δημοτικό Θέατρο), στις ανακοινώσεις της κυβέρνησης και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών δεν έγινε καμία αναφορά για την απόλυτη προτεραιότητα επέκτασης του Μετρό προς Δραπετσώνα, Κερατσίνι, Πέραμα και Σαλαμίνα. Από δε την ομιλία του Πρωθυπουργού, απουσίαζε παντελώς κάθε αναφορά στην επέκταση του Μετρό προς τους υπόλοιπους δήμους της Β´Πειραιά.

Συνακόλουθα, ενόψει και του έργου υποθαλάσσιας ζεύξης τους Περάματος με τη Σαλαμίνα, η υλοποίηση της επέκτασης για την «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ» της Γραμμής 6 έως και τη Σαλαμίνα καθίσταται ως επιτακτική προτεραιότητα:

-για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της Β΄ Πειραιά που τόσο έχουν επιβαρυνθεί από άλλες δραστηριότητες εμποροβιομηχανικές,

-για τη μείωση εκπομπής αερίων ρύπων,

-για την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση,

-για την οικονομική μετάβαση από και προς τις εργασίες χιλιάδων εργαζομένων,

-για την απρόσκοπτη πρόσβαση στις δομές υγείας και τις υπηρεσίες του κέντρου,

-καθώς και για την οικονομική τους ανάπτυξη.

 

Με βάση τα παραπάνω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1.     Συμφωνεί η κυβέρνηση την πρότασή μας, που είναι και καθολικό αίτημα των τοπικών κοινωνιών και των δήμων της Β´Πειραιά, για επέκταση του Μετρό και στο Κερατσίνι-Δραπετσώνα, Πέραμα, και Σαλαμίνα και αν ναι, τότε για ποιο λόγο ο Πρωθυπουργός και η κυβέρνηση δεν έκαναν ούτε μία αναφορά στις πρόσφατες δηλώσεις τους;

2.     Έχουν ξεκινήσει οι προπαρασκευαστικές ενέργειες για τη σύνταξη των μελετών και τη δέσμευση των πόρων, προκειμένου να υλοποιηθεί η επέκταση του Μετρό και στους Δήμους Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Περάματος και Σαλαμίνας και με ποιο προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσής τους;

Σου άρεσε το άρθρο; Για ακόμα περισσότερα παρόμοια άρθρα:
Κάνε εγγραφή στο Google News.
Κάνε subscribe στο YouTube.
Ακολούθησε μας στο Facebook.
Ακολούθησε μας στο Twitter.

Newsroom | Pireas News