Πειραιάς, 14/07/2023
Κύριε Πρωθυπουργέ και κυρίες/οι Βουλευτές,
Οι πολίτες (γονείς, κάτοικοι και επιχειρηματίες) του Ε’ Δημοτικού Διαμερίσματος Πειραιά είναι αγανακτισμένοι και εξαιρετικά ανήσυχοι για τις ενέργειες της διοίκησης του Οργανισμού κατά των Ναρκωτικών (Ο.ΚΑ.ΝΑ.) σχετικά με τη δημιουργία και λειτουργία των Κέντρων Ημέρας και Υπηρεσιών Βραχείας Φιλοξενίας άστεγων χρηστών στη χώρα μας.
Ο τρόπος μεθόδευσης της δημιουργίας και λειτουργίας δομής από τον Ο.ΚΑ.ΝΑ. επί της οδού Αιτωλικού 62 στον Πειραιά εγείρει το ερώτημα αν οι αρμόδιες υπηρεσίες (Υπουργείο Υγείας, Περιφέρεια Αττικής) έχουν προβεί στους απαραίτητους ελέγχους, προκειμένου να διαπιστώσουν τις όποιες παρατυπίες έχει προβεί ο Οργανισμός, αλλά και αναδεικνύει την προχειρότητα με την οποία διαχειρίζεται η πολιτεία τα σοβαρά ζητήματα που αφορούν τους συμπολίτες μας, τους άστεγους χρήστες.
Θα θέλαμε, όμως, να ξεκαθαρίσουμε ότι στηρίζουμε τους τοξικοεξαρτημένους, όπως και κάθε άνθρωπο που επιδιώκει να πάρει πίσω τη ζωή του. Αντίπαλος μας δεν είναι αυτοί οι άνθρωποι, ούτε οι απαραίτητες δομές φροντίδας-περίθαλψης.
Τον Αύγουστο του 2017 το Υπουργείο Υγείας ενέκρινε από άποψη σκοπιμότητας (ΑΔΑ: 72Ξ6465ΦΥΟ-5ΔΒ) την ανάπτυξη Υπηρεσιών Μείωσης της Βλάβης, Θεραπείας και Προγραμμάτων Υπηρεσιών Πρόληψης και Προγραμμάτων Κοινωνικής Ένταξης στα Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα στον άξονα προτεραιότητας 09: «Προώθηση της Κοινωνικής Ένταξης και Καταπολέμηση της Φτώχειας και Διακρίσεων – Διασφάλιση της Κοινωνικής Συνοχής» του ΕΣΠΑ 2014-2020. Συγκεκριμένα, για την περιφερειακή ενότητα Πειραιά ενέκρινε την δημιουργία μιας Μονάδας Άμεσης Πρόσβασης και Υποστήριξης με υπηρεσίες Κινητής Μονάδας, ενός Κέντρου Ημέρας – υπηρεσίες Βραχείας Φιλοξενίας και μιας Μονάδας απεξάρτησης από το αλκοόλ και τις «νόμιμες» εξαρτήσεις (βλ. σελ. 4).
Το 2020 (28/07/2020 – ΑΔΑ: 9ΦΣΠ7Λ7-ΕΕΥ) η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. Περιφέρειας Αττικής με απόφαση του κ. Πατούλη εντάσσει την Πράξη «ΔΙΚΤΥΟ ΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ» με Κωδικό ΟΠΣ 5033069 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αττική 2014-2020», στην οποία απόφαση εντάσσεται η δημιουργία Κέντρου Ημέρας – Υπηρεσίες Βραχείας Φιλοξενίας στην ΠΕ Πειραιώς και Νήσων (Υποέργο 3: Αποτελεί Υπηρεσία Άμεσης Πρόσβασης και απευθύνεται σε άτομα που διαβιούν στο δρόμο. Πρόκειται για χρήστες εξαρτησιογόνων ουσιών ή και εξαρτημένα από το αλκοόλ άτομα, που επιπλέον έχουν ψυχιατρικά προβλήματα και βεβαρημένη ψυχική και σωματική υγεία).
Η διοίκηση του Ο.ΚΑ.ΝΑ. όφειλε να ενημερώσει τους Δήμους της Π.Ε. Πειραιάς και Νήσων για την εύρεση από κοινού ενός ακινήτου που θα είχε ως στόχο να διασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία του κέντρου, τη μείωση της επιβαρυμένης περιοχής λόγω της ήδη υφιστάμενης «πιάτσας», την προστασία και τον μη-στιγματισμό των άστεγων χρηστών, αλλά και την ασφάλεια των πολιτών και κυρίως των παιδιών της περιοχής.
Δυστυχώς, το Νοέμβριο του 2020 ο Οργανισμός διακήρυξε Μειοδοτική Δημοπρασία (με Αρ. Πρωτ. 41288 – 13/11/2020), στην οποία καλούσε την εύρεση ακινήτου εντός ορίων του Πειραιά (όχι στη Π.Ε. Πειραιώς και Νήσων) χωρίς να ενημερώσει τον Δήμο Πειραιά.
Σελίδα 1 από 5
Σύμφωνα με τις ελάχιστες τεχνικές προδιαγραφές, που θέτει ο ίδιος ο Οργανισμός στη διακήρυξη (σελ. 4), το ακίνητο εξαιτίας των ιδιαιτεροτήτων της ομάδας – στόχου (άστεγοι χρήστες), θα έπρεπε να βρίσκεται σε:
- Κοντινή απόσταση από κεντρικές «πιάτσες»
- Αστικό περιβάλλον χωρίς ιδιαίτερη εμπορική κίνηση (ώστε να μη επιβαρυνθεί η «γειτονιά»),
- Δυνατότητα πρόσβασης με αστική και δημόσια συγκοινωνία,
- Ασφαλή απόσταση από σχολικά ιδρύματα, κέντρα νεότητας κλπ. και • Να δύναται να εξυπηρετεί περίπου εβδομήντα (70) ωφελούμενους την ημέρα.
Τον Ιούνιο του 2021 υπογράφεται η σύμβαση Μίσθωσης Ακινήτου (04/06/2021 – καταβολή 1ου μισθώματος ΑΔΑ: 6ΒΛ54690ΩΡ-3Η4 και τελευταίου μισθώματος (7/2023) με ΑΔΑ: 94804690ΩΡ ΕΚ6) και το Σεπτέμβριο του 2021 ο κύριος Θεοχάρης, Πρόεδρος του Ο.ΚΑ.ΝΑ., αποφασίζει την ανάθεση για την αμοιβή μεσίτη για την εύρεση ακινήτου επί της οδού Αιτωλικού 62 Πειραιάς (ΑΔΑ: 61Γ94690ΩΡ-4ΡΞ).
Ωστόσο, όποιος έστω και λίγο είχε ασχοληθεί με την χωροθέτηση του ακινήτου επί της οδού Αιτωλικού 62 στον Πειραιά, θα διαπίστωνε πολύ εύκολα ότι:
- δεν βρίσκεται κοντά σε καμία κεντρική «πιάτσα»,
- βρίσκεται σε μια πυκνοκατοικημένη περιοχή και σε απόσταση 150 μέτρων από τον εμπορικό δρόμο της οδού Παλαμηδίου και
- βρίσκεται σε απόσταση 50 μέτρων από σχολικές μονάδες (3ο ΕΠΑΛ Πειραιά και 7ο Εσπερινό Λύκειο) και σε ακτίνα μικρότερη των 500 μέτρων υπάρχουν τουλάχιστον 10 σχολικές μονάδες.
Συνεπώς, ο χώρος που επιλέχθηκε είναι προδήλως ακατάλληλος, δεν ικανοποιεί τις παραπάνω προδιαγραφές, και θεωρούμε ότι ο κίνδυνος δημιουργίας μιας νέας «πιάτσας» δίπλα σε σχολεία ακυρώνει το όποιο όφελος από το άνοιγμα της δομής.
Τον Δεκέμβριο του 2022 εγκρίνεται από την πολεοδομία του Δήμου Πειραιά η αλλαγή χρήση του ακινήτου από κατάστημα σε Ανοιχτό κέντρο ημέρας (όχι για υπηρεσίες Βραχείας Φιλοξενίας) και οι εργασίες για εσωτερικές διαρρυθμίσεις. Ο Ο.ΚΑ.ΝΑ. από το καλοκαίρι του 2021 μέχρι και τότε δεν είχε ενημερώσει κανέναν άλλον φορέα του Δήμου Πειραιά (σύμφωνα με τις δηλώσεις του Δημάρχου Πειραιά κύριου Μώραλη), ως όφειλε, και ουδέποτε ενημερώθηκαν οι κάτοικοι του Ε’ Διαμερίσματος Πειραιά. Αντ’ αυτού ο Ο.ΚΑ.ΝΑ. είχε προβεί σε όλες τις απαραίτητες εργασίες
για την διαμόρφωση της δομής (βλ. συνημμένο «Δαπάνες – εγκρίσεις από 2021 – b.pdf») πριν καλά-καλά πάρει την έγκριση της πολεοδομίας για εργασίες (ΑΔΑ: ΡΕΨ746Ψ842-9ΟΝ).
Λίγο πριν το Νοέμβριο (14/11/2022) η διοίκηση του Ο.ΚΑ.ΝΑ. αποφασίζει την υλοποίηση με ίδια μέσα του Υποέργου (3) «Κέντρο Ημέρας – Υπηρεσίες Βραχείας Φιλοξενίας στην Π.Ε. Πειραιώς και Νήσων» της Πράξης με τίτλο «Δίκτυο Δομών και Υπηρεσιών για την αντιμετώπιση των εξαρτήσεων στην Περιφέρεια Αττικής» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5033069 (ΑΔΑ: ΨΔ9Μ4690ΩΡ-ΚΒ8). Η απόφαση αυτή κοινοποιείται στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. Περιφέρειας Αττικής. Πριν την απόφαση αυτή και την έναρξη των εργασιών στο ακίνητο θα έπρεπε να είχε εγκριθεί η επιλογή του συγκεκριμένου ακινήτου από την Περιφέρεια Αττικής και φυσικά από το Δήμο του Πειραιά.
Σελίδα 2 από 5
Στη σελ. 6 υπάρχει η Αναλυτική Περιγραφή και ο σκοπός του έργου, στην οποία επισημαίνεται ότι:
«Το Κέντρο Ημέρας – Υπηρεσίες βραχείας φιλοξενίας αφορά σε άστεγους χρήστες που είναι σε διαδικασία ένταξης, προένταξης και θεραπείας και διαβιούν σε δημόσιους ή εξωτερικούς χώρους ή διανυκτερεύουν σε ξενώνες ύπνου ή διαμένουν σε ακατάλληλους και επισφαλείς χώρους, που δεν διαθέτουν ιδιόκτητη στέγη. Τα εν λόγω άτομα στερούνται παντελώς των απαραίτητων οικονομικών πόρων και οικογενειακών, συγγενικών και κοινωνικών σχέσεων για την κάλυψη αναγκών στέγασης και επιβίωσής τους, βρίσκονται σε έκτακτη κατάσταση ή κρίση και διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο βλάβης».
«Οι άστεγοι χρήστες αναπτύσσουν συνήθως συμπεριφορές υψηλού κινδύνου ενώ οι συνθήκες διαβίωσης τους περιορίζουν σημαντικά και τη δυνατότητα πρόσβασης και παραμονής τους σε υπηρεσίες υγείας και κοινωνικής φροντίδας. Έτσι δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος περαιτέρω εξαθλίωσης και κοινωνικού αποκλεισμού των συγκεκριμένων ομάδων.»
Συνεχίζοντας στην σελ. 7 της απόφασης υλοποίησης αναφέρεται ότι:
«Η δομή έχει έδρα στην Π.Ε. Πειραιά και Νήσων, λαμβάνοντας υπόψη τους κάτωθι παράγοντες: α) κοντινή απόσταση από κεντρικές «πιάτσες»,
β) αστικό περιβάλλον χωρίς ιδιαίτερη εμπορική κίνηση (ώστε να μη επιβαρυνθεί η «γειτονιά»), γ) δυνατότητα πρόσβασης με αστική και δημόσια συγκοινωνία, και
δ) ασφαλή απόσταση από σχολικά ιδρύματα, κέντρα νεότητας κλπ.
Ο Ο.ΚΑ.ΝΑ. έχει μισθώσει στον Πειραιά (δ/νση: Αιτωλικού 62) λαμβάνοντας υπόψη τις προδιαγραφές της ΚΥΑ_Δ23οικ.19061 1457_22.04.2016 (ΦΕΚ τ.Β 1336) «Δομές Παροχής Υπηρεσιών σε Αστέγους», αλλά και τις ιδιαιτερότητες της ομάδας – στόχου.»
Και όλα αυτά δημιουργούν διάφορα ερωτήματα, που θα πρέπει οι αρμόδιες υπηρεσίες (Υπουργείο Υγείας, Περιφέρεια Αττικής, Ο.ΚΑ.ΝΑ. κ.λπ.) να απαντήσουν:
➢ Γιατί επιλέχθηκε συγκεκριμένα ο Δήμος του Πειραιά από όλη την περιφερειακή ενότητα Πειραιά και Νήσων;
➢ Ο Δήμος του Πειραιά και το Ε΄ Κοινοτικό Διαμέρισμα του Πειραιά γιατί δεν ερωτήθηκαν για την χωροθέτηση του ακινήτου; Γιατί να γίνουν όλα εν κρυπτώ; Τι σκοπό ήθελε να εξυπηρετήσει;
➢ Η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. Περιφέρειας Αττικής, η Περιφέρεια Αττικής και το Υπουργείο Υγείας δεν όφειλαν να ελέγξουν την εγκυρότητα της απόφασης υλοποίησης και τον τρόπο λειτουργίας της διοίκησης του Ο.ΚΑ.ΝΑ.;
➢ Ποιος ελέγχει τελικά τις αποφάσεις αυτές; Μήπως υπάρχει κάποιο νομοθετικό κενό; ➢ Ποια αρμόδια υπηρεσία έκανε την μελέτη χωροθέτησης;
➢ Γιατί έπρεπε να σπαταληθεί τόσο δημόσιο χρήμα (σχεδόν μισό εκατομμύριο ευρώ) για μια δομή που δεν έχουν γίνει οι απαραίτητοι έλεγχοι και δεν πληροί τις προδιαγραφές που ο ίδιος ο Ο.ΚΑ.ΝΑ. θέτει;
Συνεχίζοντας την παραπειστική του πολιτική ο Ο.ΚΑ.ΝΑ., στις 09/02/2023 πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Δημάρχου Γ. Μώραλη, του Υφυπουργού Κ. Κατσαφάδου και του Βουλευτή Γ. Μελά με τον Πρόεδρο του Ο.ΚΑ.ΝΑ. Θ. Θεοχάρη. Στη συνάντηση αυτή πάρθηκε από κοινού η απόφαση να μην γίνει η δομή σε αυτό το σημείο, αλλά σε νέο το οποίο θα συναποφάσιζαν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, ώστε ο νέος χώρος να πληροί τις απαραίτητες προδιαγραφές.
Σελίδα 3 από 5
Μετά τη συνάντηση ήταν πλέον σαφές στη διοίκηση του Ο.ΚΑ.ΝΑ. και στην Περιφέρεια Αττικής ότι το ακίνητο επί της οδού Αιτωλικού 62 στον Πειραιά δεν πληροί τις προδιαγραφές και θα έπρεπε να αναζητηθεί άλλο ακίνητο. Έτσι λοιπόν, οι εργασίες στην δομή σταματούν μέχρι το Μάιο του 2023 ή τουλάχιστον έτσι νόμιζε η τοπική κοινότητα. Την επόμενη μέρα των πρώτων εκλογών (21/05/2023) οι κάτοικοι της περιοχής παρατηρούν εκ νέου δραστηριότητα στη δομή και ενημερώνουν άμεσα τους φορείς.
Οι δομές, που ήταν ενταγμένες στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ 2014-2020, σύμφωνα με την απόφαση της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Προγράμματος «Αττική» (ΑΔΑ: ΨΣ487Λ7-ΝΨ0) θα έπρεπε να ελεγχθούν για να πάρουν τα χρήματα από το ΕΣΠΑ και έτσι «έπρεπε» να ανοίξει και η δομή του Πειραιά. Γιατί όμως θα πρέπει να ελεγχθεί, αφού ήδη ήξεραν τόσο η διοίκηση του Ο.ΚΑ.ΝΑ., όσο και η Περιφέρεια Αττικής ότι η συγκεκριμένη δομή δεν πληροί τις προδιαγραφές; Δεν ήταν αυτονόητο ότι η συγκεκριμένη δομή αφού δεν πληροί τις προδιαγραφές δεν μπορεί και να αδειοδοτηθεί;
Οι πολίτες του Ε’ Δημοτικού Διαμερίσματος αισθανθήκαμε εξαπατημένοι για άλλη μια φορά και δύσπιστοι ως προς την πολιτεία και τους αρμόδιους φορείς, και όχι άδικα.
Ο οργανισμός προσπαθεί να θολώσει τα νερά, διαδίδοντας ότι εκδίδει δελτίο τύπου «Στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για την υγεία και της ευρύτερης κοινωνικής πολιτικής για την αστεγία, ο Ο.ΚΑ.ΝΑ., μέσω χρηματοδότησης ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Αττικής, λειτουργεί στην οδό Αιτωλικού 62 στο Πειραιά, το Κέντρο Ημέρας και Φιλοξενίας με Ξενώνα Ύπνου, με την καθοδήγηση και την πνευματική στήριξη της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, αναγνωρίζοντας την πολύτιμη και πολυετή συνεισφορά της Μητροπόλεως στην φροντίδα σίτισης των απόρων και στην αντιμετώπιση του προβλήματος της αστεγίας και του κοινωνικού αποκλεισμού.».
Η λεκτική και μόνο απαλοιφή του χαρακτηρισμού «Κέντρο Ημέρας – Υπηρεσίες βραχείας φιλοξενίας σε άστεγους χρήστες» και η μετονομασία του σε «Κέντρο Ημέρας και Φιλοξενίας με Ξενώνα Ύπνου», χωρίς τις αντίστοιχες νομικές ενέργειες, που απαιτούνται, δεν λύνει το πρόβλημα, αντίθετα ενισχύει και επιβεβαιώνει την ανασφάλεια των κατοίκων και γονέων της περιοχής.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία (06/07/2023) που είχαμε με το γραφείο του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτης Πειραιώς, κ. Σεραφείμ, μας ενημέρωσαν πως δεν υπάρχει καμία συμφωνία μεταξύ Μητρόπολης Πειραιά και Ο.ΚΑ.ΝΑ.. Και πως θα μπορούσε άλλωστε να υπάρχει; αφού εκμισθωτής του ακινήτου είναι ο Ο.ΚΑ.ΝΑ. και ο σκοπός της δομής είναι συγκεκριμένος σύμφωνα με το ΕΣΠΑ. Για να υπήρχε οποιαδήποτε συμφωνία βάσει της διαδικασίας αδειοδότησης των δομών (άρθρο 10 του ΦΕΚ 1336Β/2016), θα έπρεπε ο Ο.ΚΑ.ΝΑ. ή να αλλάξει το σκοπό, δηλαδή η δομή να μην αφορά σε άστεγους χρήστες, ή εκμισθωτής να γίνει η Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς, συνεπώς και στις δύο περιπτώσεις να παραιτηθεί από την διεκδίκηση των χρημάτων του ΕΣΠΑ.
Και ερχόμαστε στο σήμερα, που ο Ο.ΚΑ.ΝΑ. λειτουργεί την δομή και παρέχει υπηρεσίες φροντίδας, συμβουλευτικές και διανυκτέρευσης τουλάχιστον για δύο εβδομάδες. Συγκεκριμένα, στις 10/07/2023 και ώρα 8:30 μ.μ. ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ άφησε πιθανά άστεγο χρήστη στη δομή για να διανυκτερεύσει. Στις 12/07/2023 ο Ο.ΚΑ.ΝΑ. εκδίδει δελτίο τύπου, στο οποίο καλεί κόσμο να επισκεφτεί την δομή για να προστατευτεί από τις υψηλές θερμοκρασίες του καύσωνα και να κεραστεί…
Σελίδα 4 από 5
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι δεν έχει χορηγηθεί καμία άδεια ίδρυσης και λειτουργίας από το δήμο του Πειραιά στη συγκεκριμένη δομή, αλλά και σύμφωνα με την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου τόσο στις 28/06/2023, όσο και τις 12/07/2023 δεν πρόκειται να δοθεί άδεια στον Ο.ΚΑ.ΝΑ.. Συνεπώς, ο κόσμος εξυπηρετείται και καλείται σε μια δομή που δεν έχει ελεγχθεί και αδειοδοτηθεί από κανέναν φορέα. Πως διανυκτερεύουν άστεγοι, ενώ η άδεια χρήσης από την πολεοδομία είναι ως κέντρο ημέρας;
Ωστόσο, θα πρέπει να διερευνηθούν και τα υπόλοιπα Κέντρα Ημέρας που λειτουργούν εδώ και αρκετό καιρό στην Ελλάδα (Κέντρο Ημέρας-Υπηρεσίες Βραχείας Φιλοξενίας Ίλιον Αττικής, Κέντρο Ημέρας-Υπηρεσίες Βραχείας Φιλοξενίας Πάτρας, Κέντρο Ημέρας-Υπηρεσίες Βραχείας Φιλοξενίας Θεσσαλονίκης, Ανοιχτό Κέντρο Ημέρας Μενεμένη Θεσσαλονίκης και Ανοιχτό Κέντρο Ημέρας Βαρδάρη Θεσσαλονίκης), καθώς δεν έχουμε βρει στην πλατφόρμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» τις άδειες ίδρυσης και λειτουργίας τους από τους αντίστοιχους Δήμους. Στη μόνη δομή που καταφέραμε να βρούμε άδεια ίδρυσης και λειτουργίας είναι αυτή που έχει χορηγηθεί από το Δήμο Αθηναίων (ΑΔΑ: 92ΗΧΩ6Μ-ΩΛ3).
Το Υπουργείο Υγείας και οι αντίστοιχες περιφέρειες πως το επιτρέπουν; Πόσο ασφαλής μπορεί να είναι η λειτουργία μιας μη αδειοδοτημένης δομής; Αν γίνει πάλι κάποιο ατύχημα και θρηνήσουμε ανθρώπινες ζωές, θα είναι αργά για να αναζητήσουμε τότε ευθύνες.
Οι ανθρώπινές ζωές είναι πιο σημαντικές από τα χρήματα του ΕΣΠΑ.
Ο Ο.ΚΑ.ΝΑ. αποδεικνύει πως λειτουργεί, στην περίπτωση του ακινήτου επί της οδού Αιτωλικού αρ. 62, όχι με γνώμονα την προστασία και την φροντίδα των άστεγων χρηστών, αλλά με αφέλεια βάζοντας προτεραιότητα τα χρήματα του ΕΣΠΑ (τα οποία δε θα εκταμιευτούν, αν δεν καταφέρει να εγκριθεί μέχρι το τέλος του 2023).
Οι κάτοικοι του Ε’ Δημοτικού Διαμερίσματος Πειραιά σας καλούν να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες, προκειμένου:
❖ να μην λειτουργήσει η συγκεκριμένη δομή επί της οδού Αιτωλικού 62 στον Πειραιά, ❖ να βρεθεί άλλος κατάλληλος χώρος για τη στέγαση του κέντρου σε περιοχή που να πληροί τις προδιαγραφές της Διακήρυξης του Ο.ΚΑ.ΝΑ., και
❖ να δημιουργηθεί Κέντρο πρόληψης που να στοχεύει στην ενδυνάμωση, υποστήριξη και ενημέρωση των νέων σε σχέση με τις εξαρτήσεις με στόχο την υιοθέτηση μιας θετικής στάσης ζωής.
Ελπίζουμε ότι θα αφουγκραστείτε τις ανησυχίες των πολιτών της περιοχής μας και θα δράσετε άμεσα για την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων μας.
Δεν θα ανεχθούμε αποφάσεις, που θα εγκυμονούν κινδύνους για τα παιδιά μας.
Με εκτίμηση,
Οι πολίτες (γονείς, κάτοικοι και επιχειρηματίες) του Ε’ Δημοτικού Διαμερίσματος Πειραιά
Σου άρεσε το άρθρο; Για ακόμα περισσότερα παρόμοια άρθρα:
Κάνε εγγραφή στο Google News.
Κάνε subscribe στο YouTube.
Ακολούθησε μας στο Facebook.
Ακολούθησε μας στο Twitter.