Σε απόγνωση οι καταναλωτές - Αδιανόητες αυξήσεις στα ράφια

Σε απόγνωση οι καταναλωτές – Αδιανόητες αυξήσεις στα ράφια

BREAKING NEWS ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε απελπιστική κατάσταση εξακολουθούν να βρίσκονται οι Έλληνες καταναλωτές με τις τιμές των προϊόντων να παίρνουν την… ανηφόρα, δίχως επιστροφή.

Το «ράλι» στις τιμές των τροφίμων διατηρήθηκε και τον Αύγουστο, παρότι υπήρξε μια ισχνή.. αποκλιμάκωση εν συγκρίσει με τον Ιούλιο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, ο πληθωρισμός τροφίμων «κλείδωσε» στο 9,2% τον Αύγουστο σε ετήσια βάση έναντι 10,9% τον Ιούλιο.

Ταυτόχρονα, οι αρτοποιοί καταγγέλλουν ότι ορισμένες αλευροβιομηχανίες αύξησαν κατά 10% τις τιμές των αλεύρων αδικαιολογήτως και μάλιστα υποστηρίζουν πως αν συνεχιστούν οι αυξήσεις στις πρώτες ύλες δεν θα μπορέσουν να συγκρατήσουν τις ανατιμήσεις και στο ψωμί.

Ως αποτέλεσμα αυτού, πολλοί φούρνοι θα βάλουν «λουκέτο».

Όσον αφορά τον Γενικό ετήσιο πληθωρισμό τον Αύγουστο, έμεινε σχεδόν αμετάβλητος στο 3,4% από 3,5% τον Ιούλιο, ενώ στην Ευρωζώνη παρέμεινε σταθερός στο 5,3%.

Εξετάζοντας τις κύριες συνιστώσες του πληθωρισμού στη ζώνη του ευρώ, τα τρόφιμα, το αλκοόλ και ο καπνός παρουσίασαν τον υψηλότερο ετήσιο ρυθμό τον Αύγουστο (9,8%, έναντι 10,8% τον Ιούλιο), ακολουθούμενα από τις υπηρεσίες (5,5%, έναντι 5,6% τον Ιούλιο ), τα μη ενεργειακά βιομηχανικά αγαθά (4,8%, έναντι 5,0% τον Ιούλιο) και την ενέργεια (-3,3%, έναντι -6,1% τον Ιούλιο).

«Καμπανάκι» για νέες ανατιμήσεις «χτυπούν» οι χονδρέμποροι

Παράλληλα, δεν έχουν τέλος οι ανατιμήσεις ενώ, σύμφωνα με τα στοιχεία για τον τζίρο και τις πωλήσεις των επιχειρήσεων της ΕΛΣΤΑΤ, αναμένονται και νέες αυξήσεις. Πιο συγκεκριμένα, ο τζίρος των επιχειρήσεων στο χονδρεμπόριο, παρουσίασε οριακή άνοδο κατά 0,1% τον Μάιο και 0,4% τον Ιούνιο. Στο μεταξύ, ο όγκος των πωλήσεων αυτών των επιχειρήσεων μειώθηκε, κατά -2,6% τον Μάιο και κατά -2,1% τον Ιούνιο.

Δείτε ακόμα:  Εργαζόμενοι κατά Σκλαβενίτη: «Ο φερετζές του καλού εργοδότη έπεσε!»

Ως εκ τούτου, οι επιχειρήσεις στο χονδρεμπόριο πούλησαν λιγότερα προϊόντα σε ακριβότερη τιμή ενώ, οι ίδιες επιχειρήσεις, αγόρασαν λιγότερα προϊόντα σε ακριβότερη τιμή. Επομένως, τις αυξήσεις αυτές αναμένεται να δουν σύντομα και οι καταναλωτές.

Σου άρεσε το άρθρο; Για ακόμα περισσότερα παρόμοια άρθρα:
Κάνε εγγραφή στο Google News.
Κάνε subscribe στο YouTube.
Ακολούθησε μας στο Facebook.
Ακολούθησε μας στο Twitter.

Το κουτούκι του παίδαρου

Newsroom | Pireas News