Οι 5 απόλυτες τροφές που χρειάζονται οι μυς

Οι 5 απόλυτες τροφές που χρειάζονται οι μυς

NEWS ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΥΓΕΙΑ

Όσοι γυμνάζονται πρέπει να γνωρίζουν ότι δεν αρκεί μόνο η άσκηση για να φτιάξουν αθλητικούς και γερούς μυς. Η διατροφή αποτελεί εξίσου σημαντικό παράγοντα στην επίτευξη αυτού του σκοπού. Δείτε τις πέντε απόλυτες τροφές που χρειάζονται οι μυς για να αναπλασθούν μετά από μια προπόνηση και που συντελούν στην δημιουργία των μυϊκών ινών.

Δείτε ακόμα:  Internet of Foods: Με αυτό το gadget θα "σκανάρουμε" την ποιότητα των τροφίμων

Φιλέτο χοιρινό

Ένας νόστιμος τρόπος για να παίρνεις πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας χωρίς ταυτόχρονα να παχαίνεις, το φιλέτο χοιρινό περιέχει επίσης θειαμίνη, η οποία είναι το κλειδί για τον αποτελεσματικό μεταβολισμό των υδατανθράκων σε ενέργεια καθώς και για την ενδυνάμωση των μυϊκών ινών.

Σοκολατούχο γάλα

Η έρευνα που έγινε Πανεπιστήμιο του Κονέκτικατ είναι ενδεικτική για την σημασία του σοκολατούχου γάλακτος στην ενδυνάμωση των μύων καθώς σύμφωνα με αυτή, οι δρομείς που πίνουν σοκολατούχο γάλα πριν από ένα τρέξιμο διάρκειας 45 λεπτών έχουν δείκτες της αυξημένης σύνθεσης πρωτεϊνών ακόμα και τρεις ώρες μετά το τέλος του τρεξίματος!

Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, κάτι που εξασφαλίζει διαρκή ενέργεια ενώ περιέχουν τόσο μαγγάνιο όσο και χαλκό, ιχνοστοιχεία που είναι ζωτικής σημασίας για την υγιή λειτουργία των μυών. Πολλοί αθλητές τρώνε γλυκοπατάτες πριν τους αγώνες τους και αυτό δεν είναι τυχαίο.

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές αλφα-τοκοφερόλης και βιταμίνης Ε, οι οποίες βοηθούν στην επανασύσταση των μυών μετά από μια σκληρή γυμναστική. Γενικότερα, το συγκεκριμένο είδος ξηρών καρπών είναι ό,τι πρέπει για την διαδικασία ενδυνάμωσης των μυών μας.

Αυγά

Η πρωτεΐνη των αυγών είναι η πιο ισορροπημένη πρωτεΐνη τροφίμων για τον άνθρωπο μετά το μητρικό γάλα. Αυτό σημαίνει πως περιέχει όλα τα ζωτικής σημασίας αμινοξέα που χρειάζονται οι μύες σας για την ανάκαμψή τους μετά από μια σκληρή άσκηση. Συγκεκριμένα, ένα αυγό περιέχει περίπου το 10% του αριθμού των πρωτεϊνών που πρέπει να παίρνετε κάθε μέρα.

itrofi.gr

Newsroom | Pireas News