Η Κάτια Ζυγούλη αποκάλυψε τη δίαιτα που κάνει και την κρατάει σε φόρμα

Η Κάτια Ζυγούλη αποκάλυψε τη δίαιτα που κάνει και την κρατάει σε φόρμα

FITNESS NEWS

Η Κάτια Ζυγούλη μέσα από το κανάλι της στο Youtube επικοινωνεί με τις γυναίκες και μοιράζεται μαζί τους στιγμές από τη ζωή και την καθημερινότητά της. Αυτή τη φορά, η σύζυγος του Σάκη Ρουβά μίλησε για θέματα που απασχολούν τις γυναίκες και κυρίως τις μαμάδες αλλά και για τον σύζυγό της.

Η ίδια, αν και μανούλα τεσσάρων παιδιών, διατηρείται εδώ και αρκετά χρόνια σταθερή στα κιλά της ακολουθώντας μια συγκεκριμένη δίαιτα, η καλύτερα ένα συγκεκριμένο μοντέλο διατροφής.

Όπως αποκάλυψε, κάνει διαλειμματική δίαιτα και το συγκεκριμένο μοντέλο διατροφής φαίνεται πως έχει αρκετά καλά αποτελέσματα σε εκείνη.

«Έχω κυτταρίτιδα από την κοιλιά μέχρι τον αστράγαλο. Κάνω διαλειμματική δίαιτα, αυτό που τρως τις 8 ώρες και τις 16 όχι. Αλλά τις 8 ώρες μην του δώσετε και καταλάβει, χρειάζεται μέτρο. Δύο γεύματα, καλό φαγητό, καλή ποιότητα, όχι λιπαρά» είπε αρχικά αναφορικά με το σώμα της.

Δείτε ακόμα:  Τα 3 Super tasty detox ροφήματα για να πιείτε πριν την παραλία

Η διαλειμματική νηστεία απαντάται σε πολλές διαφορετικές εκδοχές:

Κατανάλωση τροφής σε συγκεκριμένη ζώνη ώρας μέσα στην ημέρα («χρονικά περιορισμένη σίτιση»)

Η πιο συνηθισμένη μορφή διαλειμματικής νηστείας, που περιλαμβάνει κατανάλωση τροφής σε ένα ορισμένο διάστημα μέσα στη μέρα, για παράδειγμα μεταξύ 2μμ και 9μμ, και νηστεία μέχρι την επόμενη μέρα στις 2μμ. Κατά τη φάση της νηστείας επιτρέπεται μόνο η κατανάλωση νερού και ροφημάτων χωρίς θερμίδες (καφές, τσάι κλπ). Πολλοί άνθρωποι τρέφονται ούτως ή άλλως με αυτό τον τρόπο λόγω ωραρίων και βιορυθμού.

Δίαιτα «5:2»

Η γνωστή, αυτή, δίαιτα είναι μία μορφή διαλειμματικής νηστείας αφού ορίζει την κατανάλωση τροφής 5 ημέρες την εβδομάδα και νηστεία τις υπόλοιπες 2 μέρες. Εναλλακτικά, πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να απέχουν μία ολόκληρη μέρα από το φαγητό κατά διαστήματα.

Δίαιτα εναλασσόμενων ημερών (alternate day fasting)

Στην εκδοχή αυτή, προτείνεται να καταναλώνουμε φαγητό ελεύθερα μία μέρα και την επόμενη να απέχουμε από την κατανάλωση φαγητού (ή να καταναλώνουμε μόνο ένα γεύμα των 500-700 θερμίδων όλη την ημέρα).

Δείτε ακόμα:  Κατακράτηση υγρών: Με ποιους τρόπους θα την μειώσετε

 

Oι μέχρι σήμερα μελέτες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η διαλειμματική νηστεία μπορεί να είναι μια αποτελεσματική στρατηγική αδυνατίσματος.

Ωστόσο, η απώλεια κιλών πιθανότατα οφείλεται στο συνολικό έλλειμμα θερμίδων, ως αποτέλεσμα της μειωμένης κατανάλωσης τροφής συνολικά στην εβδομάδα, παρά ως αποτέλεσμα των περιόδων νηστείας.

Στην πιο πρόσφατη σχετική συστηματική ανασκόπηση και μετα-ανάλυση συγκρίθηκαν οι δίαιτες διαλειμματικής νηστείας με κλασικές υποθερμιδικές δίαιτες ως προς την επίδρασή τους στο σωματικό βάρος. Οι ερευνητές δε διαπίστωσαν ιδιαίτερες διαφορές στην απώλεια κιλών μεταξύ των δύο τύπων δίαιτας.

Άλλη ανασκόπηση και μετα-ανάλυση, που πραγματοποίησε την ίδια σύγκριση σε δίαιτες διάρκειας άνω των έξι μηνών, υποστήριξε ότι ενώ η διαλειμματική νηστεία φάνηκε αποτελεσματική για την απώλεια κιλών, δεν ήταν καλύτερη από τις υποθερμιδικές δίαιτες.

Η Ρίτα Παπαδοπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πάτρα . Έχει πανεπιστημιακές σπουδές στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και τα τελευταία χρόνια αρθρογραφεί σε blog και sites