Κατακράτηση υγρών: Με ποιους τρόπους θα την μειώσετε

Κατακράτηση υγρών: Με ποιους τρόπους θα την μειώσετε

FITNESS NEWS ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Στην κατακράτηση υγρών τα υγρά συσσωρεύονται στο κυκλοφορικό σύστημα ή στους ιστούς και τις κοιλότητες, προκαλώντας κάποιες φορές πρήξιμο στα χέρια, τα πόδια, τους αστραγάλους και τα πόδια.

Σε περιπτώσεις όπου το πρήξιμο είναι ήπιο και δεν υπάρχει υποκείμενη πάθηση, υπάρχουν τρόποι με τους οποίους θα μπορούσατε να μειώσετε την κατακράτηση υγρών.

Το πρώτο βήμα είναι να διακόψεις την κατανάλωση αλατιού. Περιόρισε την πρόσληψή του σε λιγότερο από 1,5 mgr ημερησίως. Δώσε προσοχή και στα επεξεργασμένα και τα τυποποιημένα τρόφιμα, καθώς αποτελούν κρυφές πηγές πλούσιες σε αλάτι.

Ο περιορισμός της κατανάλωσης υδατανθράκων μπορεί, επίσης, να βοηθήσει, αλλά μην ξεχνάς ότι είναι σημαντικοί για την ενέργειά σου. Οι υδατάνθρακες θα πρέπει να αποτελούν το 45% των ημερήσιων θερμίδων που καταναλώνεις. Η αποφυγή των πρόσθετων σακχάρων σε γλυκά και μόνο είναι αρκετή για να φανεί η διαφορά.

Υιοθέτησε μια ισορροπημένη διατροφή που περιλαμβάνει φρέσκα φρούτα και λαχανικά, άπαχο κρέας και αμυλούχα τρόφιμα ολικής αλέσεως, αφού η έλλειψη βιταμινών του συμπλέγματος Β συμβάλλει στην κατακράτηση νερού.

Ενίσχυσε την ενυδάτωσή σου. Για να αποφύγεις την κατακράτηση, αύξησε την κατανάλωση νερού, που βοηθά στην ισορροπία νατρίου και υγρών. Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη νερού για τις γυναίκες είναι 9 ποτήρια, ενώ για τους άνδρες 12, σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Mίσιγκαν.

 

Δείτε ακόμα:  Μωβ καρότα: Ένας πολύτιμος σύμμαχός του οργανισμού μας

Η Ρίτα Παπαδοπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πάτρα . Έχει πανεπιστημιακές σπουδές στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και τα τελευταία χρόνια αρθρογραφεί σε blog και sites