Super healthy snacks για την παραλία με λίγες θερμίδες!

FITNESS NEWS

Κάθεστε αρκετές ώρες στην παραλία και θέλετε να έχετε μαζί σας μερικά snacks για τη στιγμή που θα πεινάσετε; Τότε συνεχίστε να διαβάζετε το άρθρο για να ξέρετε τι να βάλετε μέσα στην τσάντα θαλάσσης σας, ανεξάρτητα από την πετσέτα και το αντηλιακό σας.

Ακολουθούν μερικές προτάσεις με super healthy snacks για την παραλία και με λίγες θερμίδες για εσάς που προσέχετε τη σιλουέτα σας.

ΤορτίγιαΕτοιμάζεται μέσα σε λίγα λεπτά και αποτελεί την πιο «δραστική» επιλογή για την παραλία. Τα υλικά που χρειάζεστε είναι ένα φύλλο φρέσκου μαρουλιού, γαλοπούλα, τυρί light, ντοματίνια, μια σος της αρεσκείας σας και είστε έτοιμοι.

Ωμά λαχανικάΤο καλοκαίρι χρειαζόμαστε τροφές, οι οποίες θα μας ενυδατώνουν. Η υψηλή θερμοκρασία μας προκαλεί διαρκή αφυδάτωση. Επομένως, φροντίστε να διατηρήσετε την δροσιά μέσα από τα κατάλληλα snacks. Η λύση σε αυτό το θέμα είναι τα λαχανικά. Δοκιμάστε να πάρετε μαζί σας sticks σέλινου, καρότα, μπρόκολο, αγγούρι, ντοματίνια, κολοκυθάκι ή ό,τι άλλο σας αρέσει. 

Ξηροί καρποί

Ανέκαθεν αποτελούσαν την πιο γρήγορη και χορταστική λύση για τέτοιες περιπτώσεις. Είναι γεμάτα από θρεπτικά συστατικά, τα οποία θα σας διατηρήσουν σε πλήρη ενέργεια. Προσέξτε να μην παρασυρθείτε στην κατανάλωση, διότι η είσπραξη μεγαλύτερης ποσότητας, μπορεί να σας προκαλέσει πρήξιμο και περιττές θερμίδες. Μερικές επιλογές για την παραλία είναι: τα αμύγδαλα, οι κολοκυθόσποροι, οι σταφίδες, οι ηλιόσποροι.

Μπάρες δημητριακών

Εάν θέλουμε να διατηρήσουμε την ενέργειά μας στα ύψη, τότε θα επιλέξουμε τις αγαπημένες μας μπάρες. Καλό θα ήταν βέβαια να αποφύγετε όσες περιέχουν σοκολάτα λόγω θερμοκρασίας, τα πολλά λιπαρά και τη ζάχαρη. 

Φρέσκα & αποξηραμένα φρούτα

Δείτε ακόμα:  Elle Macpherson: Μια μέρα στο πιάτο του διασήμου super model

Θεωρούνται μια εξαιρετική γευστική επιλογή, καθώς θα σας προσφέρουν την απαραίτητη ενέργεια. Επίσης δεν καταλαμβάνουν πολύ χώρο στη beach bag σας. Προμηθευτείτε ένα μικρό ψυγείο και τοποθετήστε τα μέσα σε μικρά κομματάκια. Για τα φρέσκα φρούτα δώστε προτεραιότητα λόγω εποχής, σε ροδάκινα, καρπούζι, πεπόνι, νεκταρίνια και βανίλιες.

Κριτσίνια ολικής άλεσης

Μια έξυπνη και αποτελεσματική λύση είναι να προμηθευτείτε κριτσίνια ολικής άλεσης και να τα συνδυάσετε με το ρόφημα σας. 

Κράκερ

Αποτελούν μια γευστική απόλαυση, η οποία δεν ξεπερνάει τις 150 θερμίδες ( με κατανάλωση 3-4 κράκερ). Εάν επιθυμείτε να το συνδυάσετε με extra υλικά, μπορείτε να πάρετε μαζί σας λαχανικά.

 

Η Ρίτα Παπαδοπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πάτρα . Έχει πανεπιστημιακές σπουδές στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και τα τελευταία χρόνια αρθρογραφεί σε blog και sites