Τι να φάτε μετά την άσκηση για να ενισχύσετε το αποτέλεσμά της

Τι να φάτε μετά την άσκηση για να ενισχύσετε το αποτέλεσμά της

FITNESS NEWS

Το διάστημα αμέσως μετά την άσκηση είναι κρίσιμο διατροφικά, καθώς το αποτέλεσμα της άσκησης αυξάνει σημαντικά τη δυνατότητα του οργανισμού να συνθέσει νέα μυϊκή πρωτεΐνη στο σώμα, να αναδομήσει τις κατεστραμμένες και να αναπληρώσει τις απώλειες γλυκογόνου, δηλαδή του καυσίμου για το μυ.

Όπως και με το προ-προπονητικό, το μετα-προπονητικό θα πρέπει να παρέχει κατά βάση αρκετή ποσότητα υδατάνθρακα, αλλά πιο γρήγορης απορρόφησης, όπως το λευκό ψωμί, τα μακαρόνια και το λευκό ρύζι.

Η πρωτεΐνη θα πρέπει να ενισχύεται και να περιλαμβάνεται στο γεύμα μετά την προπόνηση δίνοντας έμφαση σε ζωικής προέλευσης πρωτεΐνη, η ποσότητα να είναι τόση ώστε να περιλαμβάνει περίπου το 1/3 του πιάτου.

Μερικά ακόμα τρόφιμα που μπορούν να ενισχύσουν την άσκηση παρέχοντας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά και μπορούν να προστεθούν στο καθημερινό διαιτολόγιο είναι: γάλα, γιαούρτι (light), αβοκάντο, κινόα, βρόμη, ανάλατοι mixed ξηροί καρποί, σταφίδες και ποικιλία φρέσκων φρούτων-λαχανικών.

 

Σου άρεσε το άρθρο; Για ακόμα περισσότερα παρόμοια άρθρα:
Κάνε εγγραφή στο Google News.
Κάνε subscribe στο YouTube.
Ακολούθησε μας στο Facebook.
Ακολούθησε μας στο Twitter.

Δείτε ακόμα:  Πόσο κακό είναι να κοιμόστε αμέσως αφού φάμε;

Το κουτούκι του παίδαρου

Η Ρίτα Παπαδοπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πάτρα . Έχει πανεπιστημιακές σπουδές στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και τα τελευταία χρόνια αρθρογραφεί σε blog και sites